Gå til innhold

noen røykeslutte tips :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg bare kunne skrive ned noen tips... er vel utroolig mange tips ute å går, men noen til skader vel ikke :)

Røyket selv i 1. svangerskap (3 om dagen, men med hull i )

Nå er jeg gravid igjen og har sluttet :D

*Ikke bråslutt om du vet at det ikke funker på deg, gi det en ukes tid.

*Legg frem et antall røyk kvelden før, og ikke røyk fler enn de.

*Stikk masse hull i røyken så du får i deg minst mulig, men du har fremdeles "finger følelsen av røyken"

*Kjøp et merke røyk som du vet du ikke liker særlig

*Bestem deg for at du ikke skal få lov til å spise godteri, snacks, brus, favorittpålegget osv før du har sluttet helt.

*Om du velger å bruke nikotintyggis så trenger du ikke ta hele, ta halve eller midre.

*Fortell til alle dine nærmeste at i morgen skal du slutte å røyke, for å få et ekstra push..

*Legg pengene du sparer på røyke i et glass, godt synelig. Og kjøp deg noe som er bare til deg selv.

*Ha en røykesluttesermoni når du har bestemt deg for at du tar den siste røyken. (si høyt til deg selv at dette er siste og at JA jeg klarer det)

*Når røykesuget kommer og du har sluttet så bare "gå på" røykesuget : come on!!! bring it on !!!! jeg er så sterk at jeg overvinner deg!!!!

*Se ned på magen din og tenk over at det faktisk er sant at det er en liten baby der inne, JA en liten BABY !! :-O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for flotte tips!!! trenger allle jeg kan få...var så flink med første mann...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...