Gå til innhold

Hva lukter det av røyken av hasj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe den kan sammenlignes med? Lukter det godt, rart, ubehagelig eller ekkelt?

Skrevet

Kvalmende og søtlig, litt som røkelse men ikke så intenst.

Skrevet

Det er iallefall en meget spesiell lukt, og har man kjent den en gang, så vet man med en gang om noen i nærheten røyker det:)

Lukter søtlig og litt 'tungt', etter min mening.

Skrevet

Spørs litt om det er hasj eller pot. (regner med det er røyklukten du snakker om, og ikke lukten av produktet før det er røykt).

Røyklukten lukter av begge ganske søtt, men hasj lukter gjerne litt mer krydder. Pot lukter kanskje litt mer røykt plante, hvis du skjønner...

Skrevet

Har oppdaga at det lukter veldig likt Euroshopper sin dorens!

Skrevet

Grunnen til at jeg spør, er at tenåringen i huset røyker vanlig tobakk sånn til vanlig(jeg godtar det ikke, og gir grei beskjed om at det ikke er lov. Bare for å ha sagt det:)).

Men i dag kom det en helt annen lukt fra rommet hans. Jeg likte den ikke, og forstår ikke at det skal være den vanlige tobakken hn bruker. Det var rett og slett en ubehagelig, litt kvalmende, rar tobakkslukt. Jeg reagerte litt på samme måte som jeg gjør overfor visse parfymer med ett eller annet ekkel lukt "under" parfymelukta, ble ekkel i magen av lukta, liksom. Har aldri før reagert på røykelukt, og jeg røyker selv sigaretter.

Jeg lurte faktisk på om hn hadde tent røkelse.

hmmm... hn har hatt rene urinprøver tidligere, men kanskje det er på tide med en sjekk igjen?

HI

Skrevet

Og en ting til; jeg har en gang luktet på en sånn hasjklump som ligner på buljongterning. Den luktet sånn "falsk" sjokolade, slik som sjokoladeviskelær vi samlet da vi var små. Er lukten noenlunde den samme når det blir røykt? Dette luktet ikke slik.

HI

Skrevet

Det lukter søtt, litt "tungt" og litt kvalmende.

Men kan du ikke be om urinprøve da, så skjønner du jo kjapt om han har noe å skjule eller ei? Har han måttet avgi urinprøve før, så kan det neppe gjøre store skaden å be om det igjen..?

Skrevet

hehe, ja skog er god beskrivelse...eineaktig lukt

Skrevet

må si det e litt morsmomt å lese inneleggene her, ihvertfall hu som sier at hasjo lukter osm eruoshopper sin dorens!! hahaha :D

vel, elnge siden jeg har røykt meg en fjodde... men det lukter veldig annerledes enn røyk. røkelse har vel en lukt av aroma av mange slags typer.... men hasjrøyk har jo en spes lukt. jeg klarer ikke å sette ord på det, men må si meg enig på at den kan lukte litt søt og tung. Er det pot kan det vel lukte svidd gress??

Skrevet

lukter litt som juletre faktisk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...