Gå til innhold

7-8 mnd og ekstremt sutrete, noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Tror jeg snart blir gal her av lille frøken som sutrer dagen lang, kjenner det går kaldt nedover ryggen når jeg hører den sutringen. Ingenting er bra nok, ikke leke på golvet, ikke sitte i vippestol, hun er kun fornøyd med 110% oppmerksomhet, og det er igrunn ikke bra nok det heller. Skjønner ikke hva som skjer, hun er jo egentlig en blid og god jente. Regner med hun er frustrert, siden hun driver og røyser seg opp på alle fire og vil sikkert fremover, men går bare bakover+ kanskje tenner er på vei(selv om jeg ikke ser antydning en gang) og hun gulper noe ekstremt, sikkert 20 ganger pr dag!?!

Noen andre som har det slik? Litt deilig å vite at man ikke er alene og spesielt om dette er en "fase" som snaaart går over:) Kjenner i dag at jeg gler meg til hun er tre år...he he

Uff måtte bare få det ut:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, har både en 3-åring og jente på 7,5 mnd. og jeg merker ikke forskjell på de for tiden....hehe. Like sutrete begge to om dagen.

Jenta mi har fått 1 tann (1 uke siden) og holder på meg en tann til, men ser også at hun prøver på div. ting som sikkert gjør henne gal. Hun er også mer trøtt om dagen, sikkert sliten av alt som skjer med henne om dagen.

Skrevet

Jupp, som jeg skulle beskrevet lillegutt!!

Tror det er litt frustrasjon ja... kommer seg bare bakover her også.

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen... Det løsnet litt da hun fant ut hvordan reise seg, men det er fortsatt mye sutring. Hun blir fort utålmodig, og vil leke med meg i stedet for alene for seg selv. Vippestolen har vi kuttet ut for lengst, men lekegrinda har vært ok innimellom i det siste.... Hun kryper jo overalt, så det er jo ikke så lett heller. Vi har ganske liten leilighet, så det blir en del nei og en hun blir ordentlig sinna når det er noe hun ikke får lov til... Matistuasjonen har jo blitt en seanse for seg, vi leker maten inn i munnen og hun blir distrahert av alt mulig!! Og få hun ikke noe å leke med (grøtesken er fin) så får jeg ikke i henne mat overhodet.

Hun gulper gjerne litt ekstra også, men da mest vann. Ikke rart hun blir tørst av all denne aktiviteten... Puh!

I tillegg er det nok tenner på gang, og hun drømmer også mer om natten enn hun har gjort før.

Det er nok en fase, som det meste annet, men jeg er helt enig i at det er ganske slitsomt!

Skrevet

Er akkurat likt hos oss også. Sutre sutre hele dagen....

Har kommet en tann gjennom nå. Ser den så vidt, men kjenner den. Er sylskarp. Så vil anta at det er den som gjør det. Men kan vel ikke være sånn hver gang hun får en tann. Da tror jeg at jeg blir sprø.

Av og til hjelper det å sette henne i lekegrinden å gå rundt i huset. Ser hun meg sitte i sofaen å lese avisen så begynner hun å sutre, men hvis jeg gjør andre ting så går det til tider greit.

Håper det snart går over.

Skrevet

Litt deilig at vi er flere da:) Selv om det ikke er så deilig å høre på. Inn i mellom kan vi jo ha fine dager og man glemmer heldigvis fort.

Skulle bare ønske at nettene var litt stabile. Kan klare det meste bare jeg får nattesøvn.......

Ha en fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...