Cordelie Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Hei! Jeg er en singel kvinne på 37 år som har bestemt meg for å bli mor. Jeg skal til danmark på tirsdag (24 mars) for å bli undersøkt. I utgangspunktet hadde jeg tenkt å bruke anonym donorsæd, men samtidig vil det være best for barnet å ha en far. Er det noen menn der ute (helst homofil) som vil bli far? Utgiftene til behandling for å bli gravid må deles likt. Du har sikkert mange spørsmål om meg (og jeg om deg), men jeg må høre fra deg først:)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Det hadde muligens vært bedre for deg å "annonsere" på en annen arena enn på BiM???
Cordelie Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2009 Siden du vet best, har du noen forslag? Ellers er det opp til meg hva jeg vil annonsere og hvor jeg annonserer.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Er vel best for deg å "annonsere" et sted det er større sjanse for å få napp kanskje?! Det er ikke så vanlig å gjøre det her inne (det kryr liksom ikke av menn her inne,hverken homofile el.heterofile,ser jeg for meg). Det hender også at tvilsomme personer (sverrem..., hørt om han?) prøver seg her... Prøv deg på Gaysir du...
Cordelie Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2009 Takk:) Ja har sett noen har snakket om Sverrem... Skummelt. Kanskje bedre med anonym donor, vet jo aldri hvem man havner borti...
Tjorven1 Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 Hei. Ja, jeg tror det aller beste er donor fra en klinikk i Danmark, da er du sikret for å ikke overføre sykdommer til barnet ditt. Det er kun 1 av 10 som blir godkjente donorer av de som ønsker, pga strenge regler med hensyn til arvlige sykdommer, utseende osv. Jeg vurderete også for og i mot som deg og havnet på anonym donor fra Stork, Storkfrøkna kommer i mai ;-) og jeg er så utrolig glad for at jeg valgte Danmark, og har ikke angret en dag. Men om du vil at barnet en gang i fremtiden kan møte donoren (som vel og merke ikke blir noe far) kan du velge åpen donor. Du er velkommen til å titte i min blogg om du vil lese om min vei, og mine tanker og følelser rundt temaet - begyn neders og les oppover. Lykke til med valget!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #8 Skrevet 6. april 2009 Hei Jeg er en ung seriøs mann som kanskje kan hjelpe deg. Hvis du er interessert så send en mail til: [email protected] mvh Trond
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #9 Skrevet 6. april 2009 Hei Moderator. Sjekker du dette innlegget?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå