Gå til innhold

endelig kom prinsessa vår!

Anbefalte innlegg

etter masse masrier om nettene de siste døgna, moden med 2 cm åpning kom endelig prinsessa vår til verden i storm fart :)

kom inn på sykehuset med sterke rier kl 10.30 og 5 cm åpning, det bar rett på fødestuen.

etter noen timer med enda krafdige rier hadde ikke hodet flyttet seg noe lengre ned i bekkendet, så fostervannet ble tatt av jordmor.

da datt alt på plass å pressriene kom som et skudd.

det bar bare en vei for prinsessa vår, å det var ut :) etter noen minutter med pressing var hun endelig ute, kl 13.37

jeg følte jeg skulle dø mens jeg presset henne ut, for uten noe annet en lyst gass som smertelindrene var det en smule vondt. men glad for jeg har opplevd det å :)

jeg hadde mens termin 17 mars å ul termin 29. å prinsessa vår kom den 19 mars å veide hele 3480g 50cm lang å 35cm rundt hode. hadde jeg gått tiden ut ville jeg aldrig klart å føde henne naturlig, pga jeg selv er veldig liten, så er glad hun kom da hun kom jeg :)

lykke til alle dere andre som er igjen av mars terminene.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139849000-endelig-kom-prinsessa-v%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse!!!! :)

Jeg har termin 26, mens termin 25.mars så det er ganske likt. VAr en tur innom sykehuset i forrige uke, men det var nok bare tette kynnere, stoppet opp gjorde det ihvertfall. Kjenner meg ganske klar for fødsel nå, er redd det skal gå veldig fort når det først starter, er tredje gangs fødende med fjerde barn ( tvillinger sist) og har hatt masse kynnere.. Men nok om det...

Gratulerer så masse igjenn og kos deg med den lille tulla di!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...