Gå til innhold

Si at jeg har gjort et godt valg me Bugaboo!!

Anbefalte innlegg

Fikk vognen i kveld og har bare fått testet den inne uten baby, men virker super;o) Gjett om vi skal ut å gå i morgen;o)

Begynte å bli ganske frustrert en stund for jag hadde ikke fått av bremsen ordentlig så d kom sånn lyd når jeg trillet, var redd den var ødelagt allerede! Den er jo enkel når man vet hvordan man skal gjøre, men er ikke alt som er lett om man ikke vet hvordan man gjør d!

Sambo mente dette var en spinkel, dårlig vogn...("denne får vi jo ikke hatt me på fjellet":o( ) Får håpe jeg får motbevist d da;o)

Godt å høre d er mange som er fornøyd da:oD

Fortsetter under...

Har hatt bogaboo til vår datter på snart 17 mnd og er kjempefornøyd. Venter nå no 2, og synes det er dumt at den ikke finnes i tvillingutg.

Vi har brukt den på fjellet også. Det er mulig å kjøre bare med 2 hjul, dersom det er veldig ulendt/steinete, da kommer dere frem over alt!! Vi bruker det på stien frem til hytta. Supert!

Takk for tipset;o) Tror også jeg bør kjøpe de terreng/vinterhjulene til sånt bruk...!

Mulig d er jeg som er dum her, men syns ikke jeg får helt taket på å slå den opp og sammen uten at d blir litt klønete og den blir liggende på bakken med handlekurven.. Har prøvd å se den videoen, men fikk d til en stund etter litt øvelse, men når d gikk en stund å jeg rskulle prøve igjen ble d klønete igjen... Er d sånn at man skal ha styret over de store hjulene når man slår den sammen? Eller noe som kan gjøre d enkelt?

Syns også d er litt dumt man ikke kan slå den sammen med sittedelen på..d trodde jeg man kunne før jeg kjøpte den..

Og hadde vinterhjulene vært svingbare hadde d jo vært perfekt!

Jeg er fornøyd sålangt, men man må jo ha noe å klage på;o) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...