BabyBlue Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Er sikkert mange varianter...vil vite så mange som mulig, er litt lei den samme her merker jeg.
Sistah*G07*J09* Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 hehe....her går det i halv fabrikat En familiepose med toro pizzabunn En pose med toro tomat og løk pizzafyll En pakke kjøttdeig En pakke smårettsbacon og en pakke med Tine pizzaost noen ganger har jeg champinjong på i tillegg Namm namm......var veldig artig når en kompis av samboeren min kommenterte at dette var den beste pizzaen han hadde smakt
Tidemann Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 har du prøvd å helle ett glas med taco hot i kjøttdeigen istenfor tomatsaus? og ellers bare det du vil ha påtoppen(ost,mais,sopp,ananas osv?) kjempegodt altså!!!og enkelt!!!
Kari K. med to søte små Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 4 dl mel er passe til en langpanne når man skal lage deig. da blir det en tynn bunn, med masse fyll. bunnen blir ekstra godt viss du krydrer den litt. tomatsus lager du med en boks krasjatomater, litt tomatpurre, hvitløk, pizzakrydder, og salt og pepper. ha på tomatsaus, ost, og kjøttet til slutt. skinke. pepperoni elns. kjøttdeig og pepperoni er godt sammen;) må også ha på garnityr, sopp, anans, paprika, løk osv. fikk lyst på pizza nå jeg:)
Lilletrille med to jenter Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Her har det de siste gangene gått i: - Peppes pizzabunn (pose som tilsettes gjær og vann) - Tine krydderost i steden for tomatsaus - stekt kyllingfilet i strimler - cherrytomater - rødløk - mais - ananas - revet ost Her serveres den med hjemmelaget hvitløkdressing (lettrømme, et fedd hvitløk, salt og pepper) og masse ruccola mmm.. kjempe god og enkelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå