pablo Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Nettopp vært hos legen og har fått konstatert ørebetennelse.Fått penicillin for andre gang. Ingen liker jo den medisinen,så jeg har nå forsøkt homeopat medisin en stund.Ser jo tidligere ut som den har virket men ikke denne gang. Noen som har noe erfaring med homeopati eller andre ting mot ørebetennelser? Kinesologi? Ett eller annet? Er rådløs nå....Håper noen kan hjelpe:Takker
Jordbæret <3 Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Hei. Tittentei skrev et innlegg for noen dager siden om at hun hadde tatt sitt øreplagede barn til osteopat. Resultatet var at de blant annet måtte sette barnet på melkefri diett. Hvis du blar bakover så finner du sikkert innlegget. Min eldste datter var svært plaget med ørebetennelser, men jeg ga henne melk. Da hun var rundt 8-9 år sluttet hun selv å spise melkemat fordi hun fikk vondt i magen av det. Hun er nå atten år og har ikke hatt ørebetennelse siden. Men jeg satte ikke det i forbindelse med melkenekten før jeg leste innlegget til Tittentei. Jeg ville absolutt tatt ungen med til osteopat (som er en slags helhetsterapaut) eller til en homeopat. Jeg har brukt homeopati og ostopati til alle mine tre barn, med kjempebra resultat. f.eks: Min sønn fikk forurenset fostervann i lungene under fødselen og fikk bronkitt som plaget han til han var ti mnd. Ingen medisiner virket og til slutt hadde ikke skolemedisinen annet å bidra med enn å sette han på astmamedisin, og jeg fikk beskjed om å kvitte meg med hunden. Jeg nektet på begge deler, blei kalt ei dårlig mor m.m. men det brydde jeg ikke meg om. Jeg tok han til homeopat. Etter seks uker var han helt fin og han har ikke hatt bronkitt siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå