Gå til innhold

Vet dere kjønn?

Humla&mini

Anbefalte innlegg

Vi har vært på 3 ul og ennå ikke sett det, og da var den første ul i uke 18. Har dere fått vite det? Eller vil dere ikke? Vi skal på 3D ul til torsdag, kanskje vi ser det da.. Er egentlig ikke så viktig for meg, synes det hadde vært litt gøy og spare det til fødselen. men så gjør det meg jo ingenting heller da så.. Bf vil veldig gjerne vite det, resten av familien også.. Så vi får se om den lillie vil vise seg frem til torsdag da.. Er 26+1 idag..

Fortsetter under...

Hei,

Vi får en gutt. På de første ul'ene (har hatt 4 stk..) fikk vi bare anntydninger om at det ble jente, men åp ul på sykehuset i uke 20 så de klart og tydelig at det ble gutt.

Jeg ville veldig gjerne vite det, mens samboer kunne like gjerne ventet til etter fødselen. men jeg er altfor nysgjerrig.. :-) Hadde aldri klart å vente.

Er enda for tidlig for meg å kunne se kjønnet, har heller ikke vært på noen UL. Men om muligheten er der skal vi vite kjønnet :) Mamma visste ikke med meg men med lillebror og ho sa at en får en spesielt forhold til magen med navn etc (om det er klart).

Jeg vil også vite pga det praktiske, så vi kan begynne å handle inne litt tidlig så alt er klart når vår kjære baby kommer til verden.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...