Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 . Vi skal ha barnedåp til lillegutt om en liten stund,og i den anledningen så har jeg kjøpt en nydelig kjole i hvit silke til datteren min på 6 år. Eneste er at hun er veeeeldig lys i huden,så jeg har lurt litt på om jeg skal smøre armene og brystet hennes med bittelitt dovelotion med selvbruning for denne ene anledningen. Hva mener dere? er så usikker om det er okay å gjøre det bare for denne ene gangen....
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 hehe... litt på kanten kanskje (!), men det skader vell ikke..? men det blir jo ikke noe fint om det blir striper etter selvbruningen.. så om jeg skulle gjøre det så hadde jeg prøvd forsikti først for å se det an.. men litt snodig kanskje å prøve med selvbruning på en liten jente, men som sagt - det er jo ikke skadeli..
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 ja,vet det er litt på kanten,uff,vet ikke,hun går jo i ett med kjolen,og hun ville ABSOLUTT ha den,ville ha en annen farge på kjolen sånn at det ikke fremhever at hun er så lys...har aldri vudert det der før da,men tenkte litt sånn for denne ene anledningen. Usikker altså... HI
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 vis du abselut skal forfine datteren din med selvbruningslotion, så ta det først på en liten hudflekk på arm eller noe, 24 timer før sånn at du ser om hun tåler det.
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 He he, hva slags signal blir det å sende en seksåring. Du ser ikke bra nok ut med huden du har, derfor må vi fikse deg litt ... Jeg ville drøyd, dagen din lille håpefulle kommer og krever sminke, hårfarge og lignende kommer raskt nok den uten at du bidrar, eller?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #8 Skrevet 22. mars 2009 Har bestemt meg for å IKKE bruke selvbruningslotion på henne,men heller ha en genser inni kjolen Synes selv hun er alt for ung men var greit å¨høre andres meninger også :=) Ha en fin dag videre alle sammen :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå