snaijka Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 lillegutt på 7 1/2 mnd har så mye feber.. Det begynte i går med 39, så i natt var den oppe i 41! Den ligger ennå på 38 1/2 til 39, og han er Veldig sutrete og dårlig.. Han vil ikke sove heller, og det er nok en kombinasjon av at han er dårlig,-og at han er vant til å sove ute i vogna si.. Jeg kan vel ikke legge han ut med så høy feber vell? Hvor lenge skal han ha feber før man kontakter lege? Han får i seg noe væske, men bleien fra i morges til nå, i ett-tida, var tørr!
herola Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Huff...det er ikke noe særlig når de små er syke. Jenta mi på 8 mnd har også feber, er sutrete og utilpass...Vanskelig å vite hva man skal gjøre og vanskelig å få de til å sove (enda det er akkurat det de trenger). Jeg legger henne på et kaldt rom istedenfor ute nå. Leste at man skulle kontakte lege etter 3 døgn med høy feber, men man må selvfølgelig se ann allmenntilstanden. Er han forkjølet i tilegg?
snaijka Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2009 vi har også prøvd å holde det kjølig på rommet hans.. men uansett blir det liksom bare smådupper han får seg..Han er litt snørrete også, og har egentlig hostet på natta siden januar.. (var riktig ille en lang periode, men har blitt mye bedre nå da, heldigvis) han er fryktelig sløv og vil ikke spise bare drikke litt har jenta di høy feber? Jeg blir sikkert å ringe legen i morgen om ikke feberen har gått ned til i morgen..Målte den nettopp da var den 39,7
herola Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Stakkars liten... Her er det også veldig dårlig matlyst...vil ikke ha pupp, men har fått i henne litt grøt og vann...Håper hun får sove godt i natt. Feberen ligger på rundt 39,0. Sikkert greit å ta kontakt med legen hvis det vedvarer, bare for sikkerhetskyld. God bedring til lillegutten din Håper de fort blir friske og raske igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå