Gå til innhold

Ang. Ketolyse!


Divamamma fødte 16.08.08

Anbefalte innlegg

Startet på ketolysedietten på mandag, og som det står i boken så vil de første ukene vise størst vekttap!

 

Vel, jeg gikk på vekta i dag for morroskyld, og jeg har jo ikke gått ned noe særlig!

 

Hva kommer dette av? Jeg begynner å bli litt nervøs..

 

Dessuten har jeg full mørkelilla utslag på ketostixen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vei deg mer enn HØYST en gang i uka! Det er første bud, helst hver 14. dag eller sjeldnere. Vekten kan variere med inntil 2 kg fra et døgn til et annet - på kur eller ikke.

 

Husk at man går ned 0.5-1 kg pr uke i snitt, på ketolyse, så om du går ned 0.5 kg i uka skal du være kjempefornøyd!! Noen går ned mer (men det er de som hra myyyyye for mye) og noen går ned mindre, uten at det er noe galt eller feil eller noe som helst. Senk skuldrene, nyt maten, mettheten og den flotte huden og overskuddet (som kommer etter hvert). Og så er vekttapet en bonus :o)

 

At stixen er mørk lilla sier nok mest om at du får i deg for lite væske. Utslag er utslag, du går ikke ned mer med mørk stix enn med lysrosa. Utslaget måler antallet ketoner utskillet i urinen, det i seg selv er ikke noe mål for hvor mye du går ned! Det går ikke an å være "mye" eller "lite" i ketose - enten er du i ketose (utslag - i alle fargevariasjoner) eller så er du ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har gått på Ketolyse i 4 uker og har kanskje gått ned 1 1/2- 2 kg, veldig deprimerende :-( Har ikke målt kroppen i cm, men kjenner ikke noe på klærne, så jeg tror ikke jeg har gått ned noe i cm heller. Jeg hadde utslag på 50 på stixen første uken, men etterpå har det lugget på 10. Har ikke peiling på hva det tyder på, men jeg er jo i ketose. Har kjøpt inn mye rare ting til denne kuren + at jeg kjøpte mere tabletter med det samme jeg bestilte, så jeg kan nesten ikke slutte eller :-( Håper det går bedre for deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlinda: 2 kg på 4 uker ER gjennomsnittlig vektnedgang på ketolyse det! KJEMPEBRA!!!! Vær fornøyd, for dette går akkurat som det skal :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...