Ellen81 Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Hei! Jeg lurer på om noen har noen erfaringer å dele i forhold til sånne bæredingser, sjal osv. Jeg brukte babybjørn sist, men det ble fort veldig tungt... Har lyst til å prøve noe annet nå, men føler meg litt rådløs... Så tips og erfaringer mottas med takk!!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Vil bare tips om at du vil sikkert få svar inne på tettinntil.no Jeg kan dessvere ikke hjelpe deg, men er sikker på at du kan bære i både MT og sjal, å sikkert flere formsydde også. Får kjøpt MT med lange stropper, så strl er aboslutt inget hinder. Kos deg med bæringen.
Yo&La+spire Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Meitai kan du få kjøpt med ekstra lange stropper og det finnes jo også lengre sjal, så det skulle ikke vere noe problem:)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Manduca går nok bra. Finn en butikk og prøv. Lotusbarn i Oslo og Bergen har mye. Krusedull i Trondheim likeså.
Saltlakris Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 Meitai fåes som nevnt over med lange stropper. Vevde sjal kan også brukes, de fåes lange, og man kan knyte på mange forskjellige måter avhengig av lengde på sjalet og størrelse på barn og bærer. Ellers er formsydde seler som Manduca og Ergo knall! Vil anbefale deg å prøve for å finne noe som passer for deg. Dersom du ikke har noen butikk i nærheten går det kanskje an å høre om noen av butikkene har en test Manduca eller meitai du kan få tilsendt for å prøve?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå