Mamma mjaua Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Hei. Babyen min (7mnd) har hatt vannkopper i 3 dager men han virker ikke dårlig. Hvor lenge er det vablig å ha vannkopper og er det stor sjanse for at han blir dårlig? Endel av koppene har fått skorpe på. Han har kanskje 30 stk fordelt på hodet, i fjeset, nakken, magen, armene og bena:P
010808 og 200312 Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 har ikke erfaring med små barn med vannkopper, men jeg hadde når jeg var 17 år, var syk i noen dager før jeg fikk vannkoppene. var i fin form når vannkoppene kom. vil tro at siden han ikke har blitt syk til nå så vil han ikke lbi det heller.
Mamma mjaua Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2009 takk for svar. får håpee du har rett:) jeg får vel se det positive i at han har vannkopper så tidlig, for er veldig fint at han ikke klør eller har blitt syk, og deilig jeg er i permisjon når han har vannkopper. dessten passer jeg denne uken min lillesøster og lillebror som også har vannkopper for de kan ikke være i barnehagen med det.. da er det jo bra at min baby ikke er dårlig for da kunne jeg ikke ha passet de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå