Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #1 Del Skrevet 22. mars 2009 Kan jeg selge vogner, klær og skiutstyr her?? Jeg skal legge ut annonser fra finn.no her hele dagen og oppfordre alle andre til å gjøre det samme om dere ikke skjermer sidene for dette slankekonseptet. Er ikke godkjent hos norske helsemyndigheter, og vil aldri bli det. De har ikke lov å reklamere for produktene engang de som er distributører. Men hos Babymedia- der er det ikke noe regelverk når det gjelder enketlte ting. Er det dere som moderatorer som selger dette, kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #2 Del Skrevet 23. mars 2009 For det 1. Herbalife er godkjent av Norske Myndigheter. For det 2. Det er minst 20 stk som signerte med nick på oppfrodringen. Derfor slettes ikke trådene. Dette diskuteres på en normal måte på et DISKUSJONS- forum. At det fenger mange er ikke ensbetydende med snikreklame. Skal tråder om de beste barnevognene slettes da? For ikke å snakke om innleggene om de beste merkene på barnedresser, som Reima? Tråder med et stort engasjement er lov her inne og det burde være takhøyde for å diskutere slanking og herbalife også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #3 Del Skrevet 23. mars 2009 Det er ikke reklame at vi forteller at vi bruker dette og rådfører oss med andre i samme situasjon. At det blir lagt ut link når noen spør hvor vi har kjøpt fra synes jeg heller ikke er noe problem. Det er støtt og stadig link til finn.no her inne, enten det dreier seg om vogner, leiligheter eller annet. Jeg synes det faktisk er de anonyme negative som lager tråder i hytt og pine om herbalife her inne. Vi som bruker det har prøvd å holde oss til 1 tråd, men det var også galt! På slankedebatten er det null folk og ingen svar å få. Hvis alle anonyme negative slutter å svare og å lade tråder, så vil det hele roe seg ned og vi som bruker det kan få diskutere det uten at trådene hele tiden blir dyttet opp med negative innlegg. Hilsen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå