Alvepia *happy mum* Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 I dag/natt har jeg veldig med smarter i underlivet, blødningen har nesten stoppet også. Er det normalt å ha så ondt???? Noen som har vært borti det samme?
Lauren Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Vet ikke så mye om forhistorien din, så vanskelig å svare på dette.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Kanskje du bør ta kontakt med sykehuset og be om utskrapning, hvis du ikke har blødd ut alt?
Alid@ Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Er nokk lurt å ta kontakt med sykehuset! Jeg hadde også store smerter etter en MA, hadde blødd ut alt, men fått en livmorinnfeksjon. Kunne ikke bevege meg nesten, var vondt å snu seg i senga ol. Fikk da 3 typer pencilin som jeg måtte ta. Så dersom du har veldig med smerter så kan det være lurt å ta en blodprøve å få sjekket innfeksjonsnivået! Kjempe trist at det ikke gikk denne gangen heller:( Ønsker deg god bedring!
Alvepia *happy mum* Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2009 Har i kveld vært på legevakten.... Det står mer info om dette på ett innlegg som "heter": ER DET MULIG?????? HVORFOR.....??? :'(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå