Anja Annonym Skrevet 22. mars 2009 #26 Skrevet 22. mars 2009 Hva med rekecoiktail til forrett, spekemat til hovedrett og eget storbord med desserter og kaker til slutt?
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #27 Skrevet 22. mars 2009 Laks kokt i lake noen dager i forveien med agurk salat til og rømme og en hjemmelaget sandefjordsmør. Dette er kjempe godt og enkelt å lage. Eller baccalao som nevt over.
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #28 Skrevet 22. mars 2009 60 personer er mange å lage mat til på et kjøkken hjemme. Jeg er forresten veldig lite sær i matveien, men baccalao spiser jeg ikke. Årstiden spiller er vesentlig rolle her. Inviter meg til å hjelpe deg med maten:)
M@mm@ til mine barn Skrevet 22. mars 2009 #29 Skrevet 22. mars 2009 Reker ? Enklere blir det vel ikke.
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #30 Skrevet 22. mars 2009 Tapas. Tapasboller, kyllingspidd, skinker, omelett, ,grønnsaker i fleng, to varme potetretter, salater, brød og varierte sauser, dressinger og dipper.
Tommage♀♂ Skrevet 22. mars 2009 #31 Skrevet 22. mars 2009 Kalkunstroganoff med ris og brød og salat. Men det haver vel i kategorien gryte...
~sjiraff~ Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #32 Skrevet 22. mars 2009 Nei bacalao og sodd er i grunn helt uaktuelt. Festen er ikke før i september (og kun på planleggingsstadiet), og i antageligvis i ett lokale hvor grilling blir vanskelig ( Tapasinspirert koldtbord er liksom det som jeg selv liker best, men det er dette med mye jobb. Spekemat som noen forslår er også supergodt, og absolutt en ide. Men nå er ikke min bedre halvdel like glad i spekemat som meg, men kanskje han kan la seg overtale? Det enkleste er jo selvølgelig å bestille mat, men ser for meg litt penger spart om man kan lage selv. Og selvfølgelig er jeg sikker på at jeg kan få litt hjelp fra foreldre, søsken og også en del venner som jeg føler jeg kan spørre. Var liksom ute etter at noen skulle komme med bare DEN matretten som bare lagde seg selv, var super god og helt perfekt. Men det eksisterer kanskje ikke? ) Takk for mange gode forslag forresten!!
Nillo Skrevet 22. mars 2009 #34 Skrevet 22. mars 2009 Me hadde fahitas lefser, med kjøttdeig til ca 50 personar. Då kan du kutte og steike alt på forhånd, bare varm kjøttdeigen i langpanne i ovnen.
Musemor med tre søte små Skrevet 22. mars 2009 #35 Skrevet 22. mars 2009 September er jo midt i fårikål sesongen
Nette-mor Skrevet 22. mars 2009 #37 Skrevet 22. mars 2009 om jeg var deg ville jeg sjekket hva det vil koste å bestille. har laget selv og bestillt koldtbord, og tror ikke jeg sparte så mye. det er jo så vanskelig å beregne, slik at det går fort mer penger enne planlagt. Koldtbord er min sikre vinner, der finner alle noe de liker. hva med å bestille til feks.30, lage en gryte ved siden av samt spekemat? da dekker du jo alles behov...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå