0406 Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Får vi flere barn? Evt når? 2010,2011,2012? Blir det gutt eller jente? Hvordan blir det økonomisk i 2009 for oss? Skifter jeg jobb? F.d: 010782
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Følg hjertet ditt,Du når dine mål. Du er flink til å prate for deg. Si nei til nye oppgaver for en stund.Stol på at du vil finne din vei så lenge du føler trygghet underveis.Snart vil du ha klarhet til å sette nye planer ut i verden. Tror det er en lite stund til nytt barn. Føler det blir to jenter.... Økonomien vil bli bra. Du tenker for mye negativt om den,slutt å bekymr deg. Hva ser du på meg? Baby i år?Kjønn? Skifter jeg jobb? 300482
0406 Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2009 Hei og takk for at du tok deg tid:) Får muligens opp baby iløpet av høst/vinter i år på deg. Ser ikke noe jobbskifte på deg akkurat nå nei, spørs om det blir etter permisjon. Blir vi klar for å prøve å bli gravid iløpet av 2010? Er ikke klar nå.. Har prøvd å sett hva jeg fikk opp på meg selv men det er ikke like lett å spå seg selv, da fikk jeg opp graviditet i slutten av 2010 og jente. Er for mye i lufta akkurat no når det gjelder jobb til meg så vil ha slikt klart først og det kan ta tid. Når du skriver 2 jenter mener du at jeg får 2 jenter tilsammen (har ei jente) eller tvillinger? Vet jeg bør begynne å tenke positivt.
monca*84*j12 Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Heihei så koslig og se deg her inne igjen=) Jeg får opp ett barn til på deg, en gutt.. så litt annerledes enn Anonym.. Jeg trur du blir gravid sent i 2010, kanskje oktober, hverfall mnd jeg umiddelbart følte.. så da blir det fødsel ca juni... Føler dere har hatt det litt trangt økonomisk, men at det går mot bedre tider. Fordi du finner en ny jobb.. Jeg får litt følsen av at du snubler over en ny jobb, og at du da føler du tar en kjangs.. Men stol på magefølsen! Ser du på meg? Jeg er ENDELIG ferdig med mensen etter 12 uker!!!! Jeg skal begynne på provera i dag egenlig, men er litt redd for det.. Proveraen skal liksom være med og stabilisere syklusene mine... Ser du graviditet på meg snart? kjønn? Får jeg jobben jeg har søkt på (ønsker den veldig) og til slutt, trur du min kjære kommer til og fri snart? Mange spm dette, svar bare på de du får noe på=) jeg er f 280384 han er f 020776 (Tok med deg i fht til frieri spm=) tusen takk
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Takk til deg også Mulig det blir i 2010.Følg hjertet ditt! Får to jenter,men siden du har en fra før, er det godt mulig,det blir to totalt:) Ser du kjønn på oss?
0406 Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2009 Hehe glemte å skrive opp kjønnet jeg fikk opp ja. Får opp jente jeg.
0406 Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2009 Hei! Er ikke her så ofte lenger nei, finner ikke så ofte overskudd til det desverre. Men skal prøve å komme litt innimellom. Ikke være redd for det du, alt vil ordne seg. Får opp at du blir gravid i sein sommer/høst. Tror det blir en guttebaby. Ser positivt ut for deg ang jobb:) Muligens frieri i 2010. Vil jeg noen gang takle 100% jobb? Har ikke verdens beste helse.
monca*84*j12 Skrevet 22. mars 2009 #8 Skrevet 22. mars 2009 tusen takk=) Jeg er litt usikker på om det er lurt med 100% for din del.. Jeg får opp to mulige ting.. Jeg trur for din egen del og barna og mannen din at det er viktig at du ikke jobber for mye og bruker deg opp på jobb... Det er viktigere for deg at du har overskudd og ork til familien din. Men så får jeg opp alternativ behandling.. Har du no kronisk sykdom? Jeg får nemlig at akupunktur eller annnen slik behandlig kan være med og "forrandre" livet ditt... Trur nok ikke at du vil bli 100%bra med en gang, men at du vil få det veldig veldig mye bedre.. Mer overskudd i hverdagen.. Så jeg lurer på om fordi ting vil forandre seg vil du også kunne jobbe mer.. Men få liksom følsen av at du må treffe den rette behandlingen.. Litt usikker på hva det egentlig er... kiropraktor? Akupunktur? etc.etc Does it make eny sense?
0406 Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. mars 2009 Hei og takk for svar. Jeg sliter med kroniske smerter som ikke ser ut til å vil gå helt bort. Jeg har gode og dårlige tider. Får behandling men har vært en stund uten og det gjorde meg verre. Formen er veldig opp og ned. Sånn som det er nå er jeg avhengig av behandling hvis jeg skal fungere litt i jobb, men jobben min krever god helse. Tviler nok på at jeg noen gang kommer til å begynne 100%. Mer enn jeg jobber nå kanskje men ikke fult.
monca*84*j12 Skrevet 22. mars 2009 #10 Skrevet 22. mars 2009 Høres ikke veldig koslig ut.. Men jeg trur altså at du bare ikke har møtt på rette behandlings metoden... Jeg trur no heller du aldri vil bli 100%frisk, men at livskvaliteten din blir myye bedre trur jeg nok.. Og du vil føle det litt som at du har fått livet ditt tilbake.. Mamma sier alltid "det ordner seg for snille jenter..." Du må prøve og være positiv og tru at det kan gå bra. En tanke som slo ned i meg var varmebehandling av no slag.... veit ikke hvorfor men det var det som dukket opp=)
0406 Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 22. mars 2009 Hehe:) Jeg blir bedre av varme, så går heldigvis mot lysere tider for meg. Tar jeg badstu føler jeg men bedre etterpå. Takk for at du tok deg tid.
mysenjente34 Skrevet 22. april 2009 #13 Skrevet 22. april 2009 hei lurte på om du kunne spå meg jeg .' jeg har termin rrundt 7/12.09 føder jeg rundt termin eller går jeg over ? gutt eller jente i magen min ..
mysenjente34 Skrevet 22. april 2009 #14 Skrevet 22. april 2009 glemte fødsel daton min jeg .. 010176 og samboer 300580
monca*84*j12 Skrevet 22. april 2009 #15 Skrevet 22. april 2009 Heia.. Hyggelig og se deg her inne=) Jeg får 2011 med en gutt jeg... Jeg trur 2009 blir relativt likt som 2008.. Men litt bedre pga rente nedgang osv.. Jeg føler det mulig at dere får en oppgang økonomisk mot slutten av året, mulig fra uventet hold...? Litt usikker på jobb situasjonen din.. Trur kanskje du får ny jobb, men starter først tidlig 2010... Ser du på meg? Er jeg gravid? Når? antall og kjønn? 280384 klem klem
monca*84*j12 Skrevet 22. april 2009 #16 Skrevet 22. april 2009 HAHA Så ikke at det var en gammel tråd jeg.. hihi.. Men fikk jo ca det samme denne gangen, det var jo bra da.. (Ser aldri på det andre skriver får jeg spår selv, så så ikke at jeg hadde skrevet før etter jeg hadde postet..) Men er du her inne og ser denne kan du jo svare!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #17 Skrevet 22. april 2009 Noen som kan spå meg? Er gravid. 7 + 5 Jeg er født 03.05.1992 Typen er født 17 september 1984.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå