Gå til innhold

Hvor lenge tar dere synarela?... Hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal sette EL-sprøyta i kveld. Skal jeg ta spray ut i dag eller?

Får ikke svar på klinikken og har ingen "krise" nr å ringe.

Husker ikke hva de sa i går, eller hvordan jeg gjorde det forrige gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle ta samme dosen, altså ta like mange sprayer som før, med Snarela den dagen jeg skulle sette Otrivelle kl 20.00 presis!, MEN: jeg skulle ta nesesprayen rett før jeg satte eggmodningssprøyten! Jeg plottet tidspunktene inn på mobile for å være sikker på at jeg ikke glemte å sette sprøyten! Dagen etter skulle jeg IKKE ta noe medisiner i det hele tatt. Dagen etter det igjen var det egguthenting. Da skulle jeg ta Stesolid + Paracet 1 time før egguthentingen. Lykke til, dette går nok bra!

Skrevet

Jeg vet ikke om du skal ta eggmodningssprøyten kl. 20.00, men vær veldig klar over at det er liten tidsmargin å bomme på her, bare pluss 5 minutter/minus fem minutter fra klokken du skal ta eggmodningssprøyten.

Skrevet

Skal ta sprøyta kl 2230 i kveld så den er grei da, tok spray nå jeg å får forske på om jeg finner noen tlf nr....=)

Skrevet

Hei!!!

Jeg gikk på Suprecur. kulle sette Ovitrelle 2330 på kvelden(preseis!)...da hadde jeg tatt Suprecur som vanlig hele dagen, og SISTE dose med spray skulle jeg ta 22.00(min faste dose hver kveld på dette tidspunktet) den kvelden,ALTSÅ 1 1/2 time før Ovtrelle.(jeg tok spray kl.7,12,17,22 som faste tidspunkt).

Masse lykke til!!!!!:):)

Skrevet

Hvilken klinikk skal du gjøre det på da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...