Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Dra rumpeballene litt ut til hver side, det er vanskelig å unngå det helt siden rumpeballene blir trykt ned, men hjelper litt. Jeg får også hvite flekker på skulderbladene
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 ok takk hjelper det kanskje hvis jeg bytter på og liggepå magen og ryggen?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Ja det vil nok hjelpe, men jeg syns det er ubehagelig å ligge på magen i solarium, dessuten får jeg mindre sol i ansiktet da, og da vil jeg helle har hvite flekker på rumpa!
Gjest Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Ja...det er særlig de stedene som ligger tettest mot underlaget, blir dårligere oksygen og blodgjennomstrømning der og det påvirker fargen. du trenger ikke legge deg på magen, men kan godt forandre litt stilling, ligge litt delvis på begge sider underveis i tillegg til å ligge helt flatt. Ei venninne bodde i england tidligere, og der var det vanligere med solarium man står i. Fukk guffe med musikk på og hun dansa rundt og fikk mer naturlig og jevnere farge vist nok, mer moro var det også.
Gjest Skrevet 21. mars 2009 #7 Skrevet 21. mars 2009 hahahahah....det får være dagens tasteleif fra meg..skulle vært en c der da ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #8 Skrevet 21. mars 2009 hihi fukk guffe, hørtes nesten ut som det var en snill måte å si fuck på Høres lurt ut med stående solarium, men det er deilig å ligge å slappe av i sola da, spesielt etter at jeg fikk barn setter jeg pris på å ha ETT sted der jeg kan ligge helt alene med musikk på ørene, mens mannen er hjemme med mini! Den halvtimen gjør underverker på energien, skikkelig avslappenede egen mammatid!
*gurimallaika* Skrevet 21. mars 2009 #9 Skrevet 21. mars 2009 Jeg pleier å ligge og "trene" rumpemusklene jeg da. Vet at det hjelper å spre rumpeballene.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #10 Skrevet 21. mars 2009 Jeg bruker å legge meg litt over på ene rumpeballen og bytte side. Jeg ligger ikke i ro i solariumet, for å si det sånn:) Da slipper jeg hvit flekk på halbeinet og på skulderbladene:) Rådet mitt er å kjenne hvor trykket mot underlaget er tyngst, og å skifte på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå