Gå til innhold

Flere som er plaget av mareritt?

Håp om oktober

Anbefalte innlegg

Jeg husker nesten alltid drømmene mine når jeg våkner, gjerne to-tre forskjellige drømmer jeg har hatt i løpet av natta. Vanligvis er dette bare litt morsomt, men i det siste har jeg hatt mye mareritt.

Har mistet to ganger tidligere og drømmer at jeg mister omtrent annenhver natt. Er det flere som er plaget av dette?

Jeg er 11+2 i dag.

Fortsetter under...

hei. jeg drømmer også veldig mye og husker de veldig godt når jeg våkner.men det er både fine drømmer, rare og mareritt. har mistet en tidligere, men drømmer ikke at jeg mister igjen. har vel skjedd 1-3 ganer. er i uke 18 nå. men kanskje du drømmer mye om det fordi du tenker veldig mye på det? Har også hørt at gravide drømmer mer enn ikke gravide..

men håper du begynner å drømme fine drømmer snart da, ikke noe morsomt med mareritt =(

Jeg har nettopp funnet ut at jeg på nytt er gravid etter at vi mistet i uke 19 i november. Etter fødselen drømte jeg lenge at jeg fikk miniatyrbabyer som jeg bare måtte vente på at skulle dø. Regner med dette var resultat av en traumatisk opplevelse, men kjenner jeg er redd for hvilke drømmer som kommer til å komme i svangerskapet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...