Gå til innhold

Får halvsøsken som heter Kristoffer og Christine.. forslag??

Anbefalte innlegg

Syntes i utgangspunktet de er like. Samboer vil ha noe "norsk" siden etternavnet blir et veldig gårdsnavn. Han har familie fra en stor gård. (eks. jentenavn- elisabeth)

Jeg vil ha noe som kan uttales i utlandet.. dobbeltnavn syntes jeg også kan være greit:)

Dere som er litt kreative og har mange gode ideer? trenger hjelp til både jente og guttenavn. Alt mottas med stor takk:DDD Selv har vi begge to dobbeltnavn som ikke så veldig mange andre har. Men ikke for spesielt da.

Farmor syntes Julie Anne og Fredrik er fint.. vet ikke helt.. Fredrik er søtt, men kobler liksom navnet til noen. Vil ha et navn som liksom kan tas seriøst som voksen, men likevel er et pent navn som liten:DDD Skjønner dere hva jeg mener.. Mulig jeg overtenker ting litt mye. Men er et vanskelig valg.

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke helt hva du mener, når du skriver ''Får halvsøsken som heter Kristoffer og Christine''. Hva mener du med det? Vil du ha et navn som passer med Kristoffer og Christine, fordi du/mannen din har barn som heter det fra før? Eller vurderer dere Kristoffer og Christine? Venter du tvillinger?

Uansett, navn som passer til ''vanlige norske etternavn'' er vel ;

Emma

Nathalie

Elisabeth

Nicoline

Mathilde

Nora

Anna

Helene

Eline

Olivia

Sara

Line

Lene

Lena

Sandra

Hanna

Maria

Fredrikke

Jenny

Sofie

Iselin

Isabel

Celina

Celine

Melina

Christine

Christina

Kathrine

Andrine

Maja

Kaja

Kajsa

Ida

Louise

Silje

Martine

Amanda

Amalia

Amelia

Emilie

Madeleine

Emma

Thea

Leah

Angelica

Camilla

Julie

Alexandra

Oline

Emil

Marius

Magnus

Markus

Kristoffer

Martin

Christian

Kevin

Devin

Jesper

Kasper

Tobias

Jonathan

Sander

Alexander

Eirik

Mats

Kenneth

lest litt inn på navndebatten nå.. Kom over navnet Victoria.. ikke et navn jeg egentlig trodde skulle gi meg noe.. men fikk en rar følelse når jeg leste det:D Noe som liksom sa: "hmmm.. det var ikke verst.."Høres norskt ut, kan si det i utlandet, kan bli tatt seriøst og kan være søtt.. hvis det blir jente da. Mye lettere å finne på jentenavn. Rare greier;)

Er forresten på 1. trimester.. så får vel vente å se om spiren sitter denne gangen.. vil ikke teste skjebnen hvis det er noen;O

Mente at kommende baby får halvsøsken som heter Kristoffer og Christine. Min samboers barn fra tidligere forhold. Personlig syntes jeg de navnene er veldig like.. vil ha noe som ikke skjærer helt ut på kommende baby.. men ikke Christine, Kristoffer og Kristian.. (f.eks) det blir for likt.

Kristoffer, Christine og Caroline

Kristoffer, Christine og Clara

Kristoffer, Christine og Cornelia

Kristoffer, Christine og Julie

Kristoffer, Christine og Margrete

Kristoffer, Christine og Victor

Kristoffer, Christine og Thomas

Kristoffer, Christine og Conrad

Kristoffer, Christine og Cornelius

Kristoffer, Christine og Magnus

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...