Gå til innhold

Syns dere magen vokser?

Ønskenurk i magen-har født:-D

Anbefalte innlegg

Hei:-)

Er 14+3 i dag, og føler ikke lenger at jeg bare er oppblåst. Magen kommer mer og mer....selvfølgelig når livmora kommer opp over skambenet;-) Men buksene blir stramme rundt livet og flere som sier" neimen, begynner du å få litt mage eller...?" Er 1.gangsgravid.

Når begynte dere å kjenne magen bli større, eller gjør dere det enda?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139844607-syns-dere-magen-vokser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er kjempe artig:-D Er jo nesten som om det er mer fett på magen bare, men beste fettet jeg noen gang har fått;-)hihi. Vært på hm.com for å bestille meg mammabukser i dag jeg...har bare ett par baggy jeans igjen som er behagelige..utenom tights da..

14+5 i dag og er også førstegangs. Jeg er så kjmpestolt over den bitte lille kulen på magen! Nå føler jeg meg mer gravid, og ikke bare småfeit! - Noe som er ekstra deilig siden jeg skal til syden i påsken og gå i bikini. Da vil jeg jo helst at folk skal se at jeg er gravid, hehe..

Jeg kan kjenne livmora skikkelig godt nå, og den er nesten midt mellom navel og skamben! - I tillegg tror jeg at jeg har kjent knøttet bevege seg der inne! Å for en deilig tid:-) Jeg storkoser meg som gravid for tida!

Ja, magen har vokst i stormfart den siste uka. Var en morgen jeg våknet og poff der var den virkelig! Er 16 +5 i dag, hørte jo at magen kommer tidligere 2. gang enn 1., og sant det, fikk ikke ordentlig mage eller la på meg noe særlig for den saks skyld før ved 5-6månder sist.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...