Gå til innhold

ME og Keisersnitt

Anbefalte innlegg

Hei. føler bare jeg må skrive inn noe her.. Jeg har ME og tok keisersnitt, tenkte d var mindre belastende for kroppen. Men jeg må bare si at bedøvelsen fungerer dårligere på ME folk, har snakket med 3 andre som har den samme opplevelsen pga ME. så hvis du ska ta keisersnitt så vurder narkose, for det er forferdelig ille ellers

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139844567-me-og-keisersnitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette innlegget synes jeg bare sprer frykt. det er nok ikke ME som gjorde at bedøvelsen virket dårligere. det kan jeg ikke tro. Det kan vel heller være at anestesilegen var litt uheldig. Tror ikke du skal si at dersom man har ME så må man ha narkose under KS. Dette er det ingen begrunnelse for. En narkose er en mye større belastning på kroppen. Ikke påfør personer med ME flere bekymringer enn det de har fra før.

det samme skjedde med meg........... synes det er bra å tenke på... dere kan jo søke på me foreningen sin side, sto hvertfal sist jeg leste noe om d der. og spesialisten mente d var pga ME... men selfølgelig d er ikke sikkert sånn for alle. det er jeg enig i......... diagnosen er jo forskjellig for mange og, noen blir friske av ting andre ikke, noen tåler det ene men andre ikke-

men kanskje lurt å bare si fra under KS hvis du klarer bevege beina og kjenner at du har litt vondt...... så kommer du nok fort i narkose:-) tror ikke den som skrev innlegget mente d å skremme, jeg vet hvor ekstremt ekkel opplevelse det er.......... så godt å snakke med leger osv om det, og høre.......

ups, ja det var sånn jeg mente. men har fått veldig angst etter den opplevelsen og veldig godt å vite hvor man står i sånn situasjon. er bare til å si fra ,men jeg klarte ikke for jeg spydde over alt og var helt i ørska. Men d burde jeg sagt fra om før de begynte å skjære! Så et erfaring fra keisersnitt er veldig bra å ha, for da vet man at man ikke skal ha det slik- jeg trodde det var helt normalt........... :-) men det er vel ikke så mange med ME som tar keisersnitt planlagt og hvis det er haste keisersnitt så skjer det vel oftes i narkose....... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...