mai mammaen til to Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 er så artig å høre hva andre kan.. her merker jeg stor forskjell på mini og storesøsteren... mini kan krype ( men gidder ikke krype om det ikke er noe veldig spennende han vil ha tak i.hehe) og åle... han reiser seg opp OVERALT og går i fullfart rundt bordet og langs alt mulig. han går også når han holder seg i sånn brio gå vogn. det er stor stas. han er mega stolt selv da. hehe. blir flinkere og stødigere for hver dag nå., nå kan han bøye seg ned å hente leker på gulvet mens han holder seg med en hånd. bare så søt når han gliser SÅ fornøyd av at han greide det. hehe han kan sitte, og sitter seg opp selv. Når jeg spør om å få suss smiler han og gir meg et saftig kyss midt på munnen. bare SÅÅÅÅÅ hærlig. hehe.. kos og klem deler han også velvillig bort. hehe han er en mega mammadalt og har vært veldig mye syk de siste mnd så han er ikke så flink til å sitte å leke for seg selv. men jeg ser at det blir bedre og bedre for hver dag som går nå... HELDIGVIS...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå