Gå til innhold

Hva slags cup-størrelse har dere og er det en grei størrelse å ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 75 D/ 70DD og syns det er bra. det er ammepupper da, så faller nok på en c etterpå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har DD, og ville valgt mindre med tanke på undertøy og klær, både av hensyn til utvalg og utseende. Og jeg tror hovedregelen ved de fleste former for mosjon er; jo mindre, jo bedre!

Skrevet

Jeg har en liten 75D, noe som gjør at jeg kan bruke bh'r 75C om de er litt store i str- men på h&m i bogstadveien(oslo) og la senza finnes det en del fint i 75D. Er i allefall kjempe fornøyd med min bryststørrelse.. men man har en tendens til å føle seg litt "tjukk" noen ganger for større bryster gjør det automatisk litt større- selv om jeg i grunn er tynn ser det ut som jeg har mer former- noe som også kan være positivt :)

Skrevet

80f

skulle gjerne hat c cup jeg..

Er irriterende, finnes undertøy men virkelig lekekrt og sexy finnes det ikke og prisene er ofte dyre.

Skrevet

Jeg har skrevet litt over her.. Bruker 70C nå i graviditeten og vil bare si at 70C ikke er det man tenker på som en klassisk C-cup. De er like små som 75B, man er bare litt tynnere.

75C er vel det gjennomsnittlige, det tilsvarer 70D ;)

Skrevet

jeg bruker 70-75 under og ville da ikke anbefalt mer enn 75C(70 D)-cup. Mange BH'er lages ikke i større.

For de som ikke visste det: Cupen øker i størrelse med hvor lang du er under puppene. Så en C er ikke en C.

Skrevet

jeg har 70 F. Litt stort til tider, får ofte ikke igjen jakker og skjorter, men ellers veldig flott. Har IKKE silikon. ser nok kanskje sånn ut siden jeg er veldig slank men.

Skrevet

Jeg bruker 85 D, og til tider DD. Jeg synes det er passelig, men hadde ikke blitt lei meg over en C-cup heller. De er akkurat så store at jeg må ta hensyn til de når jeg velger klær, er masse klær jeg ikke kan kjøpe fordi jeg er så barmfager :-)

Min mann elsker puppene mine og synes de er supre. Det første halve året etter fødselen hadde jeg 85F, det syns han var helt topp, men jeg syns det ble for tungt.

Min søster la inn silikon og var redd for å få for store bryster. Så hun har bare en litt stor B-cup og det angrer hun på, hun skulle ønsket seg en C.

Så jeg ville satset på C-cup hadde jeg vært deg.

Skrevet

www.bravissimo.com har store størrelser men også klær som er vanlige i størrelsen men mer generøs over puppene...

Kanskje et tips til noen av dere som har problemer med å få igjen bluser ol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...