Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Jeg har hatt p-stav 1,5 år og er veldig fornøyd. Den skal sitte der ut tida tror jeg,(i ca 1,5 år til). Men jeg begynner å bli redd for hvordan det skal gå når den skal tas ut,om det blir problemer. Har hørt at den kan sette seg fast og må opereres ut. Ingen advarte meg mot det da jeg tok den Noen som har hatt problemer med å ta den ut,eller gikk det bra?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Har min andre p-stav nå og er veldig fornøyd med det. Ingen blødninger og ingen bivirkninger å snakke om. Det var litt ekkelt når den forrige ble tatt ut, men man blir jo bedøvd. Legen som gjorde det var veldig uerfaren og gjorde dette for første gang. Han brukte derfor ganske lang tid (ca 45 min) og laget litt større arr enn jeg tror er vanlig. Han tok den dessuten ut i feil ende, altså ikke i den enden den ble satt inn. Når jeg fikk satt inn ny nå sa legen at det var litt arrvev etter den forrige, så det var litt ekkelt å få den nye på plass. Ca. ett år fra den forrige ble tatt ut.
-Lane- Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Hadde en del trøbbel med å få tatt ut min. Min gynekologen min fikk det ikke til og sendt meg til sykehuset. Der var det en erfaren gynekolog som plagdes veldig. Måtte tilbake dagen etter og ta ultralyd av armen for å finne den igjen. Da fikk hun den ut til slutt. Jeg ble ikke spesielt stressa av det, men det er ikke noe for pyser Jeg fikk ikke lov å se på slutten siden hun gravde så mye for å finne den. Fikk selvsagt bedøvelse så jeg kjente ikke noe. Har et lite arr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå