lotta82 Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Kjenner jeg blir litt deppa.. Men er på mitt første fryseforsøk, og skal teste imorgen. Greide ikke å dy meg, å testet i sted (altså ikke morgen urin)...å fikk negativ test! Blæhh.. Aborterte i 3 mnd sist jeg var gravid, å synes egentlig det føles det samme nå som sist jeg ruget. Litt stikkinger, og murring bak i korsryggen.. kan den kanskje bli positiv... greier likksom ikke å gi opp helt ennda.. Noen som har noen tanker og opplevelser rundt det samme..
Pia76.. Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Kommet like langt vi da:) Jeg holder/holdt også på med mitt første fryseforsøk no. Jeg ble også gravid,,men mistet. Forsøkte igjen no,,men testet negativt idag. Men jeg hadde null symtomer denne gangen. Så var rimeli sikker på svaret:/. Du trenger ikke å være lei dæ enda nei. Husk d: Du testet ikke på morgenurin Å du har samma symptomene denne gangen som sist du var gravid. Derfor har jeg fortsatt trua på att du er heldig denne gangen,,,å skal krysse fingrene for deg. klæm
Rose69 Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Så trist å høre om aborten din. IVF er følelsesmessig en berg og dalbane, men for de fleste blir det faktisk resultat ut av det; så iflg meg så er det absolutt verdt det! Men vil også si at så flott at du har fått egg på frys!!! D har j aldri opplevd.Tross mange egg ut.
lotta82 Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2009 Hei Pia76:) Tusen takk for svaret! Man får vel bare krysse fingrene for at det ordner seg snart, for deg også! Det er ganske utrolig at man blir så kjent med kroppen sin når man går slik... å derfor va vel det en nedtur å teste negativt i dag! Men håper ennda ... Men hvordan er det med menstruasjon nå? Kan den bli forskjøvet pga medisin vi tar? For ellers har jeg egentlig skulle sett til den nå.. Er egentlig "blank" jeg altså, hihi.. Men takk for at du svarte... å lykke til! Håper det ordner seg for deg/dere snart! klem
lotta82 Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2009 Hei! det er mange følelser, og kan føles ganske urettferdig innimellom. Leste på nettet isted at "Ruben (25) venter tvillinger", man blir litt ja.. oppgitt.. Men må bare ta seg sammen å tenke at man er frisk å rask å at det er et håp uansett! Masse lykke til deg!
Pia76.. Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 Mensen kunne bli forskyvet noen dager av medisinan ja. Jeg har tatt Progestan i 15 dager. Du vart sikkert satt på det du å??
lotta82 Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. mars 2009 Ja, progestan her også.. siste tatt i kveld.
lotta82 Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. mars 2009 Første mann som venter tvillinger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå