Nummer 3 kom i november :) Skrevet 21. mars 2009 #1 Del Skrevet 21. mars 2009 Det tar jo flere minutter før sidene skifter jo???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordmor Siri Skrevet 22. mars 2009 #2 Del Skrevet 22. mars 2009 Vi er ikke verdens kjappeste, men det skal ikke ta mange minutter alllikevel. Har du tømt de midlertidige internettfilene dine? Hvis det var under premieren på fotballserieåpningen gikk det jamt tregt overalt her i Norge. Håper det er bedre nå! Vennlig hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mars 2009 Hmmm, hva kan det være da? Ingen andre internett sider går tregt hos meg, men dette tar helt kaka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordmor Siri Skrevet 22. mars 2009 #4 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg kom på en grunn til og det er at når man har internet eksplorer som nettleser, så laster den først alle elementene, og så publiserer den. Vi har mange elementer, ikke bare reklame, som gjør det tregt. Hvis man laster ned mozilla og firefox, så bår det bedre for da lastes elementene etterhvert. Vi har bestilt at utviklerne våre skal gjøre noe med dette, men det er visst en litt stor jobb. Banalt at de ikke gjorde det med en gang, men sånn er det bare. Prøv firefox! Beklager at det er slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 23. mars 2009 Det er nok grunnen tror jeg, hmmm, men jeg er så ufattelig dårlig på slikt... Skal se om noen kan hjelpe meg med det. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
septemberpiken Skrevet 23. mars 2009 #6 Del Skrevet 23. mars 2009 Er helt enig... kjører Firefox og Ubuntu (ikke Windows, men Linux-operativsystem), og disse sidene er helt håpløse å bruke, dessverre (akkurat nå er jeg på lånt maskin for at det skal bli litt mer effektivt - er så lei av å vente på klikk.no og lignende beskjeder hele tiden). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
septemberpiken Skrevet 23. mars 2009 #7 Del Skrevet 23. mars 2009 track.adform.net er ikke så raskt det heller... slik jeg tolker det må det være all reklamen som forsinker sidene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordmor Siri Skrevet 24. mars 2009 #8 Del Skrevet 24. mars 2009 Ez gutta skal jobbe ennå litt mer med hva de er som kan være feil, så det blir nok bedre i Internet Explorer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 1. april 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 1. april 2009 Så flott da Håper ikke det blir så lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMagen Skrevet 7. april 2009 #10 Del Skrevet 7. april 2009 Går like tregt med de forskjellige nettleserne her. Og vi har ikke noen problem med noen andre sider. Så det er bare her inne, og med all den reklamen rundt omkring på sidene her. Synd, for jeg trivdes så godt med å være her før, men nå orker jeg det knapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå