Gå til innhold

Filming kan få konsekvenser!

Anbefalte innlegg

Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta
Skrevet

Haha, tenkte jeg bare ville dele denne.

For en drøy uke siden rullet tuppa rundt fra mage til rygg for forste gang, og nå i dag gjorde hun det igjen. To ganger faktisk!

En engasjert pappa ville gjerne filmw sekvensen, og i sin iver etter å finne riktig posisjon satte han seg på oljeradiatoren. Jeg kikket jo på babyen, og plutselig hørte jeg noen knekkelyder og noe som falt i gulvet. Jeg trodde han mistet videokameraet, men nei da, han hadde nok lagt litt for mye vekt på ovnen så to av hjuleme brakk i småbiter og sprutet utover gulvet. Babyen snudde seg heller ikke noe mer, så filmingen gav lite resultater.

Bedre lykke neste gang! :-)

Heldigvis har vi en lik oljeradiator til stående, som er litt mer skranglete, så han skrudde av to av hjulene på den å satte på den som gikk i stykker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kaller jeg en engasjert pappa! En smule klønete ja....;) Skal vedde på at han syns det er litt flaut!

Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta
Skrevet

Jeg ble først sur og sa at "Du kan jo ikke sette deg på oljeradiatoren da! Det er ikke noen stol!" Og han svarte: "Det tenkte vel ikke jeg på..." Etterpå måtte jeg le litt av ham da, og han var litt flau over kløneriet sitt ja! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...