Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er ny her og har tenkt å søke etter privat donor. Har lest en del her om han som kaller seg sverrem og som donerer til mange, har hiv ol.

Er redd for å bli lurt av han. Noen som har truffet han og vet noe om han: hvem han er, hva han egentlig heter og hvor han bor???? Har " snakket" med noen på nettet som virker veldig seriøse, men er redd for at det er han under "forkledning".

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Skrevet

verste jeg har hørt, måtte han råtne i h...

Skrevet

Jeg vet faktisk om noen som har brukt han her og de er faktisk meget

fornøyde.

Når det gjelder bruk av privat donor så kan man kanskje fundere litt men slik det norske samfunnet er tilrettelagt så er det ikke rart at folk velger den løsningen.

Selvom det ikke bør/skal være pengene det går på er det ikke alle som har 4-6000 kr hver mnd å bruke på slike forsøk dersom de skal reise til feks Stork. I tillegg kommer jo reisa.

Skrevet

Som dere oppegående jenter som har vært her en stund forstår, er nok innlegget over fiktivt. Det finnes en ti talls jenter her som er blitt lurt av denne velformulerende donoren, og senere fått livene ødelagt pga han.

Vi er lei av å ha han innom forumet ca en gang i mnd for å "plukke opp" nye, uvitene og uskyldige jenter her på forumet for å donere sed til. Han lager flere bruker profiler og utgir seg for å være jenter som synes det å bruke privat donor er helt ok, for så å være en hyggelig mann som kan hjelpe til - alt er i-senesatt av han for å lure til seg flere offre. Han er under oppsyn

Så jenter: Ikke la dere lure

- Og hvor dum tror han vi er? Alle her inne vet at det koster å ha barn.

Har man ikke råd til å betale fra kr. 3 000,- til 4 500,- 1- 4 ganger (snittet) så har man heller ikke råd til å ha barn!

I DK er alt rent og kontrollert for sykdommer, selv om man bruker privat donor i Norge kan man ALDRI være sikker pga tester som feks hiv tar noen uker å få, og vedkommende kan ha blitt smittent de siste ukene.

Nei, SverreM - ha det vekk ditt krekk, og slutt å plag oss for pokker!!!!

Skrevet

Jeg er så hjertens enig med deg!! Dra deg ut herfra, du er en latterlig figur.

Annonse

Skrevet

Sverre må da ha et forferdelig kjedelig liv siden han gang på gang scene setter sine rollespill her inne.

Get a life!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...