Gå til innhold

Må bare skryte litt..:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 36 uker på vei, og er 4 kg lettere enn da jeg ble gravid ! Har prøvd å vært flink..har hatt mine glipp, men åh..det er godt å se at det har betalt seg å være oppmerksom på maten og hva jeg har putta i meg. Å snart har jeg lille mirakelet mitt her...:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du har vært:) Kan du fortelle oppskrifta? Du har kanskje ikkje vore plaga av økt matlyst el andre ting?

Skrevet

flinkis:) Syns jeg har vært flink som er 25 uker og bare pluss 2 kg men du slår meg jo glatt der;)

Skrevet

Duogjegogvito : Oppskrift og oppskrift, har prøvd å spise mat som ikke inneholder mye karbohydrater. Spist ofte og lite. Jeg har ikke drukket brus, og svært lite ting med sukker i o.l.

Muslingen: Du har vært kjempe flink du og syns jeg ...2 kg er ingenting ! Tenk på hvor mye alt det som har kommet til veier da..morkake, mer blod, vann, ikke minst ungen! ...:))) du havner på minus du og ..:)

Skrevet

Dere er kjempeflinke jenter :)

Da jeg var 39+4 hadde jeg gått opp 3,3 kg :) Superfornøyd med det!

Lørdag 14.mars kl 08.34 fødte jeg en nydelig gutt :) Han var 3520g og 50 cm.

Vekta mi nå er 83 kg :) Var 92,2 kg før jeg ble gravid :) En fin fin slankekur dette her gitt ;)

Ønsker dere alle MASSE lykke til!

Skrevet

Godt å høre !!!:) Blir spennende å se hva nåla peker på etter fødsel ja...Gratulerer med lillegutten din:) Takk for lykkeønskninger!!:)

Skrevet

hadde gått ned 16,nå er det 'bare' 10 .:(

Men det er jo bra for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...