lillebie på`n igjen Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 tisset på clearblue i dag på 1 times urin rugedag 10 (glemte å teste da jeg stod opp) og testen er positiv!!!!! Jeg har hatt positive tester siden rugedag 7, som har blitt sterkere og sterkere, pluss at jeg ble overstimulert fra rugedag 8 ! Dette er heeelt uvirkelig- og jeg klarer ikke slippe noen jubel- på mandag skal jeg på kontrolll- og da blir det nok tatt en blodprøve! Hva tror dere jenter? er det virkelig min tur etter 3 IVF og ett avbrutt???
Alvepia *happy mum* Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Hei Lillebie <3<3 Jeg håper og krysser alt jeg kan krysse for det endelig er din tur. Gratulerer så mye Klem
Astra71 - tvillingmor Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Hurra - dette går veien, lillebie - jeg har hatt en god følelse for deg etter at du kom hjem fra gynekologen i går :-) Jeg vet ikke så mye om tidlig testing, men dette kan vel ikke bety annet enn at du er gravid??? Så jeg kan helt sikkert tillate meg å gratulere deg :-D Dette holder nok fram til mandag, skal du se!! Stor klem fra meg
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, det er din tur nå lillebie :-) Dette gleder meg virkelig.. Lykke til vennen :-))))))
lillebie på`n igjen Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2009 Tusen takk Turva og Astra71 ( Astra71 svart deg på tråden vår) som sagt over- dette er så uvirkelig - sitter å er mest bekymret over alt som kan gå galt! blir jo litt redd av alle historiene man har fått meg seg inne på forumet gjennom ett helt år - men letter nok sikkert etter blodprøva * krysse fingra*
♥ lillemin ♥ Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 Så gøy! Håper på et høyt hcg nivå på mandag, så lykke til - og gratulerer!!
Lillatante Skrevet 21. mars 2009 #7 Skrevet 21. mars 2009 Så bra med positiv test da lillebie - det var din tur nå!!! Kjedelig med overstimuleringen, men det virker som du har kommet deg. Og ikke så galt at det er godt for noe... er det ikke det det heter!!!! Nyt helgen som gravid!!!
ES76 Skrevet 21. mars 2009 #8 Skrevet 21. mars 2009 Gratulere så mye - fantastisk:) Denne gangen er det nok din tur, skal du se!
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 21. mars 2009 #9 Skrevet 21. mars 2009 Åhhhhh, lillebie!!!!!Nå fikk jeg tårer i øynene!!!!!!Jeg må få lov til å rope et lite hurra for deg???DU ER GRAVID!!!!!!!!!Dette var utrolig hyggelig å høre!!!!!!!!!Da følger vi hverandre på gravide slitere etterhvert!!!:)Nå ble jeg glad!!!!!! Hold meg oppdatert om hvordan legebesøket mandag går...og håper overstimuleringa går over ...........Jippi for deg, lillebie!!!! Ha en fin lørdagskveld!!!!
satser & vesla Skrevet 21. mars 2009 #10 Skrevet 21. mars 2009 Hei lillebie Gratulerer med positiv test :-)
fostermor*stolt mamma* Skrevet 21. mars 2009 #11 Skrevet 21. mars 2009 Gratulere så masse lillebie!!!! Velkommen etter inn på gravide slitere:D
Rose69 Skrevet 21. mars 2009 #12 Skrevet 21. mars 2009 Så morro,lillebie! Jeg krysser fingre for en supersterk blodprøve!!! :-)
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 21. mars 2009 #13 Skrevet 21. mars 2009 Gratulerer lillebie! Fantastiske nyheter:-) hadde en god følelse for at det var din tur nå))
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 21. mars 2009 #14 Skrevet 21. mars 2009 Gratulerer så mye Det er klart du er gravid!! Positiv test er positiv test Er nok gjerne to også, hvis du har hatt positiv test siden rugedag 7. Blir spennende og høre HCG-nivået Tar du blodprøve på mandag? Dette var en gonyhet Det er klart mye kan skje, men hvis man skal gå å tenke på det, har verken du eller spirene godt av det! Nyt helga og de positive testene Hvordan er formen med tanke på overstimuleringa?
lillebie på`n igjen Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #15 Skrevet 21. mars 2009 tusen takk jenter:o) blir gøy å skal følge hverandre på gravide slitere - men dit beveger jeg meg ikke før jeg har fått svar på blodprøva- det er fortsatt så uvirkelig ) jeg er veldig stor rundt magen, men ikke så vondt å gå som i går! ser ut som jeg er høygravid i dag- er ikke tull altså! regner med jeg skal ta blodprøva på mandag, skal hvertfall på kontroll klokka 08 på morgenen, og er veeeldig spent!! blir også veldig spennende når det kommer til at de kan se om det er en eller to der inne også- men det tar vel noen uker det. ellers så har jeg endel mensen smerter- og det bekymrer meg! men prøver å berolige meg med at "alle" gravide sier de trodde de skulle få mensen....skal prøve å nyte helga- og ikke bekymre meg så alt for mye!
Gjest Skrevet 21. mars 2009 #16 Skrevet 21. mars 2009 Gratulerer så mye!!! Så kjekt at det klaffet for deg nå
Sarah70-har 2 gull Skrevet 22. mars 2009 #18 Skrevet 22. mars 2009 Men det er jo helt fantastisk, lillebie! Gratulerer! Denne gangen ble det din tur!
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 22. mars 2009 #19 Skrevet 22. mars 2009 Hei lillebie:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Hva er det for fantastiske nyheter jeg leser her. Fikk helt frysninger og tårer i øynene her. Dette var bare så kjempegøy å lese. Gratulerer så utrolig mye med positiv test. Håper det er to der inne. Eller? Blir spennende å høre resultatet av blodprøven. Åh, har fulgt deg med spenning nå og det er så deilig å se at det endelig skulle bli din tur. Ja det er masse å bekymre seg over, men er det ikke alltid det. Heldigvis vet vi ikke hva morgendagen bringer derfor er det så viktig å glede seg over det positive som skjer i dag. Nyt hver dag som gravid og før du vet ordet av det så er du blitt mamma:-))))))))))) Bekymringer har ingen godt av og det er bortkastet energi som kunne vært brukt på så mye annet og positivt. Gleder meg til å se deg inne på gravide slitere. Jeg har vel ca 8 uker igjen nå og tiden suser forbi. Det går altfor fort synes jeg, men gleder meg jo masse til å bli mamma også. Sender deg en kjempediger gratulasjonsklem
stinemin med tvillinger Skrevet 22. mars 2009 #20 Skrevet 22. mars 2009 Gratulerer så masse, hvor mange forsøk har du hatt?? Hvilken klinikk??
lillebie på`n igjen Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #21 Skrevet 22. mars 2009 tusen takk for fine ord pysekatten ) ja dette er heeelt fantastisk og veldig veldig uvirkelig ) tenk 8 uker igjen!!!! det kommer til å gå veldig fort ) blir spennende å se om det er en eller to, uansett hva det blir er det veldig ønsket ) vi snakkes på Gravide slitere, når jeg har fått tatt blodprøva ) stooor klem
Alid@ Skrevet 22. mars 2009 #22 Skrevet 22. mars 2009 HURRA!!!!! Gratulerer så mye!!! Det er din tur nå lillebie;) Krysser fingrene for en høy og fin hcg i morgen;) Masse lykke til!!!!!
Olianna Skrevet 22. mars 2009 #23 Skrevet 22. mars 2009 Så fantastisk å høre lillebie! Har fulgt med deg her inne, og er kjempeglad på dine vegne. Nå er det din tur vet du! Velkommen inn på gravide slitere! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå