Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Har nå hatt en del vogner... og blir aldri fornøyd:o(! Har nå solgt unna noen og har bare en "gammel" jeg skal bruke i bhg..hun har nå begynt og jeg har ikke fått tak i en å ha hjemme, blir slitsomt å dra frem og tilbake!! Hadde først bestemt meg for EW, men er usikker på om jeg vil ha henne vendt fra meg.. Hadde d vært mulig å ha henne mot meg i EW hadde valget vært enkelt, mn d er d ikke!!! Har ikke tenkt å bruke mer enn ca 4000-4500 så beste hadde vært å få tak i noe brukt! Er d noen som kan hjelpe meg???
Glad tobarnsmamma Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Vognjungelen er stor... Hvilke kriterier har du da, utenom at du vil kunne ha henne vendt mot deg?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Lett, liten sammenlagt, fint design og farger, god å trille(ikke riste barnet/dårlig demping) Er d jeg kommer på nå ihvertfall..
Bergene Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Hmm...er svingbare hjul viktig? Hva med nye koelstra Latinique da? Tre hjuling med god fjæring og lufthjul og den er vendbar. Jeg har aldri hatt bugaboo selv, men har trillet tur med min lille niese i bugaboo og syns det ristet noe helt fryktelig for henne der hun lå! Da trillet jeg på turvei med grus (flere steder mer steiner enn grus) og røtter. Har også trillet med vinterhjulene og da ristet det mindre, men da var vognen tung å svinge siden den ikke har fjæring. Men nå er det ikke sikkert du triller så mye på grus og turveier som det jeg gjør da =) Og kanskje det rister mer for en liten og lett baby enn hva det gjør for en stor og tung smårolling? Har uansett hørt at sportsvognsdelen på bugaboo tidlig blir for liten så det er jo noe du må tenke på om barnet ditt allerede er litt stort. Ellers er det jo en haug med andre vogner du kan vurdere, hva med brio go? Den har god fjæring, er vendbar og har to svingbare fremhjul. Eller hva med emmaljunga city cross eller brio happy? Men da får du ikke svingehjul da.
Glad tobarnsmamma Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 Selv har jeg nettopp kjøpt meg en Teutonia Mistral S, og er suuuuperfornøyd med det. :-) Den har to svingbare hjul fremme som kan låses, blir liten sammenlagd, og er lett å trille. :-) Jeg blir bare mer og mer happy for at jeg valgte den. (Jeg tenkte leeeeenge på dette)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #7 Skrevet 21. mars 2009 Er ikke bugaboo veldig dyr?, siden du hadde tenkt på max4500kr
juliogjuleprinsesse Skrevet 21. mars 2009 #9 Skrevet 21. mars 2009 Så bra du er fornøyd med den mistral s vogna! Jeg kjenner jeg også skulle hatt en slik vogn med småhjul forran, bare for å testet... *herewegoagain*
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #10 Skrevet 21. mars 2009 Takk for svar! Jeg har nå funnet en Bugaboo på finn til 4000 som jeg skal kjøpe;o) Må nok bare teste den jeg;o) Liker jeg den ikke går d alltids ann å selge igjen;o) Er mer "safe" å kjøpe brukt for da taper man ihvertfall ikke så mye penger på d=) Hilsen HI
Mamma_til_tre Skrevet 21. mars 2009 #11 Skrevet 21. mars 2009 Lykke til! Smart å teste ut en brukt en først, er man fornøyd kan man jo heller selge den igjen uten tap og kjøpe en splitter ny en som ikke er slitt i favoritt fargen ;-) Slik slipper man bom kjøp og tape flere tusen, vogner syker jo kjempe masse i verdi bare de er trillet ut av butikken.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #12 Skrevet 22. mars 2009 Ja, nettopp;o) Håper d ikke er helt bomkjøp da;-S :oD Men d som er fint me denne vognen er at den er kjempelett å bytte farge på, jeg har kjøpt me nøytral base i sand og da kan man jo mixe mellom forskjellige farger på kallesje og tilbehør;o) Venter spent på å få den i hus:o)
Mamma_til_tre Skrevet 22. mars 2009 #13 Skrevet 22. mars 2009 Ja det tenkte jeg ikke på, er jo bare å mixe og matche. Posetivt for vogngale damer for da kan vi heller bytte farge på vognen enn å bytte hele vognen, hehe.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #14 Skrevet 22. mars 2009 ) Ja ikke sant;o) Forandring fryder vettu;o) hehe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå