Gå til innhold

Noen som vet?? Er så bekymra..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette vedrører ikke noen av barna mine, men meg selv. Min yngste sønn er 20 mnd. For va. et halvt år siden tok jeg en celleprøve av livmorhalsen. Den viste en del celleendringer så jeg måtte ta en ny prøve for ca 6 uker siden. I går ringte legen meg og fortalte at det er såpass radikale celleendringer pluss at de har funnet et virus som kan føre til kreft på livmorhalsen min... Nå skal jeg på sykehuset og "klippe" av en liten bit av livmorhalsen slik at de skal ta enda flere prøver for å finne ut hva de skal gjøre...Jeg er jo bare kjemperedd nå kjenner jeg... Men det kan jo være at det ikke er så alvorlig som jeg er redd for el??? Noen som har vært i samme situasjon her??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette er kjent. Du har ingen ting å frykte!!!

Legene er blitt skikkelig flinke til å ta prøver som kan finne celleforandringer som muligens kan føre til kreft i et mye senere stadie dersom de ikke gjør noe med det. For 15 (!!) år siden fjernet de en bitteliten del fra min livmortapp da de fant celleforandringer der. Min søster mottok samme beskjed for ett år siden, men pga. fødsel måtte hun vente med å fjerne det lille området til etter fødselen. Tror mao. at dette er ganske vanlig og ufarlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...