Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Lurer på om noen vet om det kan gå flere uker før kroppen kvitter seg med ett dødt foster eller om det vanligvis bare tar ett par dager fra dagen fosteret dør til kroppen kvitter seg med det og begynner å blø...
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Hei der.... Svaret på spørsmålet ditt er både ja og nei.... En ordinær SA gir seg til kjenne med at du blør og evt har smerter i tillegg,gjerne avhengig av hvor langt i svangerskapet du er kommet. Jeg har mistet to ganger i SA og har ikke hatt nevneverdig vondt noen av gangene,- begge ca uke 6... Men, en MA,- missed abortion, kan skje... Da dør fosteret men det tar en stund før kroppen din får det med deg.... Gjerne flere uker... Du kan oppleve spotting eller småblødninger,men noen merker ikke særlig... Jeg har da også hatt en BO,Blighted Ovum,- hvor du mister embryoet veldig tidlig og kroppen skjønner det ikke... Embryoet løser seg opp og blir borte men resten der inne vokser som normalt og kroppen tror alt er i orden.... Jeg måtte få satt i gang kroppen min med piller,den nektet jo å kvitte seg med graviditeten selv.. Som du ser så er det mange måter man kan miste på...Noen ganger kvitter kroppen seg med det den skal når den skal, andre ganger skjønner den ikke hva som skjer og trenger hjelp. Håper dette besvarte spørsmålet ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå