Gå til innhold

Teutonia sportsvognforlenger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har dette? Funker det bra? Funderer på å kjøpe det og ha når vinterposen ryker så ikke dynen ramler ut. Men mini er allerde 7 måneder.. Er det waste da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viss barnet er så stort tror jeg ikke jeg ville kjøpt det....

Skrevet

VI har det og jeg ELSKER den. Den koster jo bare 3-400 kr. Synes vogna ser så mye lunere og koseligere ut. Eneste minuset er jo at man ikke får hatt den bøylen over bena, men utenom det synes jeg det er et must. Veldig praktisk sted å legge luer/votter etc inne på kjøpesenter også, nå som muffa er litt varm ;)

Skrevet

TS her. MM, det var litt sånn jeg tenkte. Liker at det ser litt barnevogn ut- ble så skuffet når jeg fikk ta bort bagen så fort..For hun burde vel få ganske bra plass til bein for det? Hun er jo ikke 70 cm. en gang. Hva er minus med å ikke ha bøylen egentlig? Behøver man den om man har sele?

Skrevet

Tja, vi har jo aldri brukt bøylen, så jeg vet ikke.. Jeg savner den ikke, men jeg savner fotforlengeren når jeg triller den andre vogna mi.. SÅ jeg er ikke i tvil om at forforlenger er et must. Vurderer å selge fashionbagen og kjøpe en slik duo bag fra ping pong, slik at jeg kunne hatt det til neste mann ( for å få i samme farge) Men jeg skal ikke gjøre det, for vil sikkert bli fargeforskjell på kalosjen uasett, iom solbleking. Og hva skal da være unnskyldningen for åkjøpe en NY vogn????

Men fotforlenger og stormtrekk anbefaler jeg. Stormtrekket er ganske så vanntett, og når man har på det virker det virkelig lunt og godt inne der.

Mitt svar på ditt spm er altså: LØP OG KJØP! ;)

Skrevet

Stormtrekk er et must, uansett alder! forlenger ville jeg hatt om jeg hadde hatt mistralen min fra starten av. Men hun er 5,5 mnd nå og jeg er som HI usikker på om den egentlig trengs. Hmmm. Spentsmurf, hvor ligger denne i forhold til fotbrettet? si tu sais pas

Skrevet

stryker pas'en i den siste franske strofen der, bare i tilfelle det skulle være noen franske kranglefanter her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...