prysseluskan Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Hvilke andre vogner enn Brio har teleskop håndtak? (hvis det er det det heter?) Jeg klarer ikke å bestemme meg for vogn, og har hatt Brio happy duo og Teutonia s3 som favoritter til nå. I går var jeg (igjen) innom en barnevognbutikk og fant ganske fort ut at jeg liker håndtaket til Brio mye bedre enn Teutonia sitt. Men på den annen side synes jeg Brio happy er mye mer "ruvende" enn Teutonia. Argh... blir rape gal. Brio joy var forresten en veldig fin vogn. Er det noen som har erfaringer med denne? Likte at man kan vende styret og ha de store hjulene foran ved behov. Forrige gang brukte jeg uendelig mye tid på vognvalget og var bestemt på at denne gangen skulle jeg kjøpe det første og det beste som dukket opp. Men her sitter jeg sannelig igjen...
Lykke X 4 Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Bugaboo cameleon har også teleskophåndtak (den beste vogna jeg har hatt ) og vendbart håndtak. Quinny speedi har visstnok også teleskophåndtak.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Teutonia Mistral S. Kan vende styret og sittedelen. VEEEEEDLIG BRA VOGN!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 emmaljunga har også teleskophåndtak og vendbar sittedel. Der tror jeg du kan velge en bag og understell hver fo seg.. et understell er med leddhåndtak og ett med teleskophåndtak =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå