Gå til innhold

Når begynte deres små å sitte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg at de setter seg opp selv. Her har junior begynt å "klatre" opp på møbler osv, slik at han sitter/ står på knærne. Men han har 0 balanse, så det har blitt litt knall og fall selv om jeg prøver være flink å passe på ham. Er det vanlig at de er oppe på knærne først. Før de begynner å sitte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn satt første gang da han var såvidt blitt 6 mndr. Han var oppe på knærne en god stund før han satt seg opp, og tok sitt første "krabb" da han var ca. 5 1/2mnd.

Skrevet

Det er helt individuelt. Lisja vår er 8 mnd'er, og har krabbet og reist seg opp i nesten halvannen mnd nå, men hun setter seg ennå ikke opp uten at hun har en hånd i gulvet eller holder seg i noe. Hun har satt seg opp uten støtte et par ganger, men har gått bakover, så hun er vel klok av skade... ;-P Andre i barselgruppen sitter som noen påler, men krabber ikke eller reiser seg opp. Alle utvikler seg forskjellig.

Skrevet

begge mine har fått sitte på rumpen selv om dem ikke har kunnet sette seg opp selv. eldste satt selv på 6 mnd dagen. hun satt seg opp selv en mnd etterpå. mini var 7 mnd når han satt selv. og 8.5 mnd når han satt seg opp selv.

Skrevet

satt seg opp selv da hun var 8 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...