Gå til innhold

Gravide i Tromsø?

Gjest eelis+kian ♥

Anbefalte innlegg

Gjest eelis+spire
Skrevet

Jeg føler meg litt ensom og forlatt i gravid tilstand (høhø), og lurer på om noen kan være interessert i et BIM-treff av noe slag? Hadde jo vært utrolig koselig å kjenne noen i samme situasjon som meg selv! :-D

Rop ut om dere er med!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia :) tromsø jenta her :) langt på vei??

Gjest eelis+spire
Skrevet

Jeg er 11+4 i dag :-)

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

7+3 idag :) Vi mista i Januar så vi e litt i sjokk over at eg allerede e gravid igjen :) så vi håpe nu bare alt går bra denna gangen <3

Gjest eelis+spire
Skrevet

Jaa, vi får håpe det! Den her spira kommer sikkert til å klore sæ fast med alt den har! :-D Får dåkker nåkka ekstra oppfølging no denna gangen?

Skrevet

hei hei :)

tromsø jenta her, er 16+3 i dag :)

Skrevet

Tromsø her også=)

Her er mange gravide i Tromsø, men føles som om ingen møtes. Det skulle vi ha gjort noe med.

Koselig og møte noen i samme situasjon, som ikke blir lei av å prate om mage og vekt og kontroller og plager osv osv osv =)

Skrevet

Tromsøjenta her også, i 14ende uke:)

Gjest eelis+spire
Skrevet

Hehehe, ja, jeg kan tenke meg at venninnene mine begynner å bli litt lei av alt gravid-snakket mitt nå ;-)) Jeg syns vi kan prøve å arrangere et treff!

Skrevet

e du langt på vei eelis+spira??? Vi må få tell et treff :) Itje at eg har så mye tid tell overs :P hehe på fløtte fot :D skal inn tell tromsø city neste helg :) bli bra.. kor i Tromsø bor dåkker??

Skrevet

hadde vært artig med et treff :)

der alle snakker om det lille miraklet i magen, å du ikke blir sittende alene å snakke om babyen :)

bor akkuart nå i hamna, men er snart på flyttefot tilbake til fastlandet :)

Gjest eelis+spire
Skrevet

Jeg er 13+5 nå, så er ikke så veldig langt på vei. Kan tenke meg at venninnene mine tenker sitt om hvordan det her skal gå videre i svangerskapet, når alt jeg klarer å snakke om allerede, er babyen ;-) Hvor langt er dere på vei?

Jeg bor ca midt i byen, på Strandkanten rett ved Hålogaland Teater! Hvor holder du på å flytte til, Iselin20?

Skrevet

Bor på sørtromsøya (Strandveien), men oppdaga fort at vi trenger større plass nå som vi blir flere:)

Jeg er ca 8uker på vei. Vet omtrent ingenting ennå, da jeg ikke har vært hos legen. Er veldig med på BIM-møte:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei! Jente på 19 som tilbringer mitt første år i Tromsø som student. Er gravid for første gang og skulle gjærne blitt kjent med andre unge jenter i samme situasjon! :)

Skrevet

Tromsø er verdens beste studentby da:)

Det skal bli et spennende år.. Når har du termin?

Skrevet

Bra studentby ja! Men sliter litt med eksamene nå pga jeg er så dårlig, er kvalm og kaster opp nesten fra morge til kveld, slitsomt!

Har termin 1 Desember, er i slutten av uke 10.

Når har du termin? Er du student? :)

Skrevet

Jeg også... jeg har morgenkvalme hele dagen (*lei*) og det går virkelig utover studiene.

Jeg er 2årsstudent på AFL, og jobber på Driv. Jobba som ordensvakt, men det ble det jo brått slutt på...

Har foreløbig termin 4.desember. Men min lege og min gynekolog er uenig, så min gynekolog har satt terminen til 18.desember.

Skrevet

Ja, passer dårlig med kvalme nå! ;)

Jeg gleder meg veldig til ultralyden, da får man jo vite nøyaktig hvor langt man er på vei og kjønnet. Spent! :) Gleder meg også til det vises på magen, nå føles det så uvirkelig.. Mye som skjer frammover ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

e også tromsøjenta!:) 19år som bor i tromsdaln.

men e ikje gravid da:P har en gutt på 2mnd;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...