Gå til innhold

CB blir ikke pos, men har allikevel mange av symptomene - 15+5

lemusa

Anbefalte innlegg

Hei hei - er inne er for første gang og ble så glad da jeg fant så mange som ønsker å få barn selv om man er tippa over :-)

Jeg har de siste dagene lurt på om jeg var kommet i overgangsalderen da jeg plutselig ikke fikk mensen som har vært helt regelmessig i alle år. Har kort syklus på 21 dager. Siste normale blødning var i slutten av des. 08. Deretter blødde jeg 3 dager i januar (brunt) og ellers ingen ting. Pleier å blø rikelig og i 5-6 dager.

Etter at jeg begynte å ane uråd, begynte jeg å lese litt på nettet og skjønner nå at jeg har hatt alle symptomene; jeg har lagt på meg pga jeg har spist mye mer enn vanlig, i uke 6 - 7 var jeg kjempetrøtt og klarte bare å være på jobb halve dagen, og la meg i 19 tida, svært ømme bryst, tissa ofte og senere har jeg hatt stikkinger. Hadde ingen smerte da jeg blødde i januar.

Etter mine beregninger (eggl. ca medio desember) så er jeg nå i uke 15 + og symptomene fortsetter, brystene er ikke så ømme lenger, mer en trykkende følelse og spesielt i venstre bryst, og så kiler det noe innmari i magen, spesielt på høyre side nedenom navnlen. Har også mye romling og luft.

Snakka med mamma som selv mista sine blødninger da hun var 38 og besta var 42.

Har fått time hos gyn om litt over en uke, men lurer på om det er andre som har fått neg. svar på CB så langt ut i svangerskapet og likevel var gravid ?

Fortsetter under...

Jeg vil påstå at dette ikke er mulig. HVis de symptomene du beskriver skulle ha noen med graviditet å gjøre, skulle jo dine hormoner ha vært skyhøye, og dermed gitt et mega utslag på cb.

Ikke for å ødelegge for deg hvis du ønsker deg barn, men du har garantert dine symptomer fra overgangsalderen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...