proud mama Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Hei hei! Vi tenker på å dra til Hellas i sommer. Vi har aldri vært der før å vet ikke helt hva som er der å hvor det er fint å dra. Vi kunne ha tenkt oss sol, bading, shopping og muligheter for pub/bar. Gjerne litt vannaktiviteter også Å ikke så veldig dyrt heller Noen som har erfaring de gjerne vil dele med oss? Mvh
Lillemus&mamma'n Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Hvis dere skal ha med barn også, kan kanskje Naxos være et alternativ. Fhv stor øy med ok sentrum, fine strender og hyggelige spisesteder. Ellers er jo Santorini en klassiker med det meste av fasciliteter. Jeg synes Hellas er et helt strålende land å dra på ferie i, men foretrekker f.eks Milos, hvor det er svært lite utesteder og laber shopping, men kjempefine steder å se og ikke sååå mange turister. Litt mindre sannsynlig at du treffer naboen der, for å si det sånn : )
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Jeg elsker Korfu. Har vært der tre ganger. Bodd på et hotell på stranden, husker ikke helt hva det heter men. Men det er i Moraitika. Kjempefin plass å ta med unger til også.
proud mama Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2009 Tusen takk for gode råd:) Har ikke barn enda, så behøver ikke å være barnevennlig:) Mvh
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 har vert i rhodos 3 ganger og det var kjempefint er by der og med masse shoppingmuligheter pluss fine ting å se uten byen.. men sisst nå så var jeg på santorini..og om du virkelig vil ha øyfølelse....så dra dit! er den beste og fineste og mest eventyrlige plassen jeg har vert på iallefall der er det jo masse å se og gjøre..vi har vulkanen der det er "hot springs" du kan dra med sånn skikkelig eventyrbåt dit for å bade i den..og byene som ligger på toppene av fjellkantene har enorm utsikt.og fine historier.. det er to store strandpromenader der også..herlig..jeg har alldri vert med på bedre ferie iallefall
Lykkelig g~g~j Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 dersom dere ønsker litt liv er jo hersonisos er godt alternativ. Ellers er retyhmnon også er populært reisemål, begge disse stedene er på kreta. Der er det kjempe fint! Shoppingmulighetene er noe begrenset da, men er sikkert kjøpesenter eller handlegater man kan finne noe i! Alternativet er jo å reise til en større by på fastlandet. der er d nok mange muligheter!
Spinella Skrevet 21. mars 2009 #7 Skrevet 21. mars 2009 Vi har reist en del i Hellas, og det stedet vi stadig vender tilbake til er Naxos. Helt utrolig vakkert sted, med streder som er kåret til noen av Europas vakreste. Utelivet er veldig bra, med mange små barer langs en lang havnegate. Siden Naxos er et relativt lite sted er folkene der utrolig vennlige. Vi ble kjent med utrolig mange lokale folk, og ble til og med invitert hjem til en familie for å se på bilder av den ene gangen det faktisk kom litt snø på Naxos. Så Naxos anbefales på det sterkeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå