Liiiisa Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 guten min e 4, 5 mnd no og vi ha introdusert graut for han ei stund no, men så ska vi liksom prøve og øke mengda etterkvart.. men 3-4 dl grautpulver i fullporsjon?? e d ikkje vanvittig masse ?? d e jo ei heil skål.. vil tru d e gaaanske so masse for en så liten tass.. no har eg jo ikkje tenkt å gje han d med d samme ..
frk-fryd Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Det blir ikke så veldig mye, for det synker litt sammen når man har væske i. Men han klarer sikkert ikke spise full porsjon med en gang.
Frøken Freken Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Maisgrøten er veldig lettfordøyelig. SNuppa mi har alltid vært veldig småsmist på mme, men har ingen problemer med å smelle i seg en hel grøtporsjon - heller ikke av 6mnds-grøten. Men om han ikke vil ha hel porsjon er vel ikke det noe problem? La han spise til han er mett - så går det så fint så!
Lunita_ Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 jeg følger ikke måla så nøye jeg,tar i passelig med vann og slumper oppi litt grøtpulver til den ser passe tjukk ut:)
Lillepusen-78 Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Det skal være 3/4 dl grøtpulver, altså 0,75 dl..... :-)
Gjest Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 Om du hadde brukt 3 eller 4 dl grautpulver hadde jammen mini'en blitt mett ja! Prøv med litt under 1 dl pulver du, så blir porsjonen litt meir overkommelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå