Theni Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Begynner å bli litt engstelig jeg Hørte snakk om at man kunne oppleve fantomspark etter fødselen, men det merket jeg aldri noe til. Derimot har jeg begynt å kjenne spark nå i det siste, 7 måneder etter fødselen. Er dette normalt? Tok til og med en graviditetstest (som riktignok hadde gått ut på dato med noen måneder), og den var negativ. Slo meg til ro med det, men så leste jeg at hcg nivået går nedover gjennom graviditeten? Kan man få negativ test hvis man f.eks er 5 måneder på vei?? Er det noen som kan berolige meg her? Har ikke fått igjen mensen, men ammer jo fortsatt, så det er vel ikke så rart?
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Jeg hadde det faktisk etter fødselen, og fikk det igjen for ikke så lenge siden, og gutten min er snart 10 mnd! syntes det er så koselig! Fikk nettopp høre om dette underlige fenomenet.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Ja! Men kun de første par mnd etter fødselen. Nå er han 8 mnd og har ikke kjent noe siden.
Mjølkekua Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 ;-) Tror testen hadde slått ut hvis du var 5 mnd på vei.. og du hadde nok sett det også ville jeg tro! Jeg kjenner fremdeles fantomspark. De kjennes alltid nederst til venstre, så er nok noen muskler der som driver å trekker seg sammen eller noe. Er du usikker så ville jeg snakket med legen da ;-)
Lillenille + Prinsesse Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Hei, Fikk d 5-6 mrd etter fødsel med 1st mannen og det forsvant ikke før jeg fik nummer 2.. da var d liksom ikke så veldig koseligt mere, hadde det i 2.5 år. Jeg har nå født nr 3 og ikke mærket noe endda og håper heller ikke d kommer
Sunnybeach4gull :) Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 Ja!! :-)) De første mnd!! Men kjenne ikke nåt nu da ;-)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 21. mars 2009 #7 Skrevet 21. mars 2009 Ja!! :-)) De første mnd!! Men kjenne ikke nåt nu da ;-)
Theni Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. mars 2009 Takk skal dere ha. Nå ble jeg glad Da kan jeg glede meg over at jeg ikke har hatt mensen på halvannet år, i steden for å bekymre meg. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå