jordbær mathilda Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Føler jeg har prøvd det meste,men ingen hjelper! Noen gode tips??
jordbær mathilda Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2009 Ja det har jeg skjønt!! og sunsilk!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Blå Vichy fra apoteket. Dyr men god.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 babyshampo jeg har slitt med tørr hodebunn siden ungdomsskolen. for et par år siden begynte jeg å bruke natusan babyshampo. shamponerer 2 ganger og føler at håret blir mye renere og blankere enn med annen shampo. er helt kvitt den tørre hodebunnen. og så bruker jeg hårkur innimellom, som jeg masserer godt inn. vet ikke om det har noe å si også
OsloMor Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Bytter pår KMS og Kerastase for tørt hår og tørr hodebunn.
jordbær mathilda Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2009 Takk for tips...er skikkelig irriterende med denne tørre hodebunnen!
Vinden blåser Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 bruker sunsilk jeg og har ikke opplevd noe negativt med den... bruker da en for lenge nydusjet-følelse..hehe..husker ikke fargen.... var faktisk her inne på DIB jeg ble tipset om at det kunne være define som stod bak mine hodebunnsplager. Når jeg hadde brukt noe annet enn define TO ganger var hodebunnen og håret som nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå