Gjøkeredet③ Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Hva er best, og hva er egentlig forskjellen?
Itsrejk Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Jeg har kjøpt begge typer, men småtten foretrekker silikon. Jeg liker også dem best. De ser liksom "renest" ut, og jeg må si jeg er bittelitt skeptisk til å gi latexsmokker med tanke på å utløse en latexallergi. Så her kommer vi nok til å kjøpe silikon fremover.
Gjøkeredet③ Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2009 Ja her bruker vi også silikon. Syntes liksom latex ser litt "ekle" ut.. Men det er jo bare meg da:o)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Forskjellen er at Latex er mykere og derfor skal visst babyene foretrekke de. Men de selger også silikon for de som har latex allergi. Tulla mi bare spytter ut latex smokkene, så her brukes det kun silikon smokker. Er også enig i at latex ser "ekle" ut..
MarihønaMedHvitveis Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Vår nektet silikon, så da ble det latex. vi prøvde også silikon først kun basert på utseente. For meg kjennes latexene mykere ut, så det er vel bare smak og behag for ungene!
AO3 Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 Vi bruker silikonsmukker, av samme grunner som skrevet over her - at de ser litt ekle ut + enkelte får jo latexallergi. De tilbringer jo ganske mange timer med den smukken plugget inn...
Gjest Skrevet 21. mars 2009 #7 Skrevet 21. mars 2009 her i huset er det kun latex som gjelder. Hun spytter ut de i silikon. Latex er mykere (men ser eklere ut ja). Det står på pakken som de latex-smokkene vi bruker, at man burde bytte dem 1 gang i mnd pga at latex utvider seg og blir større etterhvert som det brukes. Vet ikke om det gjelder det samme for silikon.
A og G Skrevet 21. mars 2009 #8 Skrevet 21. mars 2009 silikon utvider seg ikke, men bør byttes ut likevel pga fare for at de skal bli ødelagt..
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 21. mars 2009 #10 Skrevet 21. mars 2009 Avent sine i silikon. Eneste hun tar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå