Gå til innhold

Er Onico en god erstatning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For vanlig snus altså. Leste på boksen i sted at det var snus uten tobakk og nikotin. Hmm hva er det da egentlig? Og er det godt?

Skrevet

Ja.

Masse greier som er sånn passe naturlige.

Ja.

Skrevet

Da lurer jeg jammen på om jeg skal kjøpe meg det i morgen! På tjukka og føler at tyggis ikke gjør samme nytten akkurat.

Jeg savner min gode Gøteborgs, er svak og innrømmer glatt at jeg klarer ikke åtte mnd. til med det her!

HI

Skrevet

Eller, uten blir vel mer riktig å si.

Skrevet

Trå til. Kanskje du får total-abstinens likevel, men det er i alle fall rituelt riktig, åpne boksen og stappe inn og sånn.

Skrevet

Mmm herlig! Gleder meg allerede!

Skrevet

Jeg solgte masse sånne når jeg jobbet på kiosk. Måtte til stadighet bestille ekstra. Men mannen min skulle prøve det, og han likte det ikke. Og både jeg og mannen min syntes det luktet som thee.

Så det er vel riktig og hjelper for noen, men ikke for noen.

Skrevet

Thee?

Tipper uansett det hjelper bedre enn tyggis. ;)

HI

Skrevet

Neida, er en helt grei smak. Men la deg aldri lokke til en sånn "Onico med mint"-greie, da blir svangerskapskvalme bare barnematen. Onico hadde leveringsproblemer en stund for et år siden, og da snubla jeg over mint-utgaven i Sverige. Smaker deo, så da var det tilbake til Gøteborgs.

Skrevet

Men du må inrømme at det lukter the. Eller er det nesa mi det er noe alvorlig galt med. :P

Skrevet

Da stoler jeg på deg Sug Lut. Visste ikke at det var flere utgaver, men skal hoppe over mint'en. Ikke spesielt begeistret for hverken Mocca Mint eller Catch Mint heller så.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...