Gå til innhold

Se hit om du har satt inn spiral...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk satt inn spiral på mandag, og har liksom mensensmerter enda. Har også blødd litt i uken som har gått. Er det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet iallefall at blødninger er vanlig i opptil et halvt år etter. Jeg hadde småblødninger i 3 mnd.. Er noe drit, ja, men det er verdt det om man mister mensen i de neste årene! :D Var det hormonspiral? Tror det er annerledes i forhold til blødningen når det kommer til kobberspiral,skjønner du.

Skrevet

Det ble en kobberspiral. Gyn syntes ikke det var noe vits å sette inn hormonspiral siden jeg antakelig skulle ta den ut om et par tre år, og at jeg i tillegg alltid har hatt små blødninger og minimalt med vondt i forbindelse med mensen...

Skrevet

Satte inn spiral for noen dager siden. Legen min sa at jeg kom til å blø litt ett par dager... Kommer nesten ingenting nå. Men vet ikke mer enn det. Men man mister vel ikke mensen når man har spiral?

Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta
Skrevet

På mandag er det 6 uker siden jeg fikk satt inn kobberspiral. Jeg hadde grusmomt vondt resten av den dagen, skikkelig mens-smerter, og rare smerter i høyre lår. Legen sa at jeg skulle ta kontakt om jeg fikk vondt mer enn den første dagen, for hun mente at man ikke skulle ha det.

Dagen etter fikk jeg mensen, tror jeg. I allefall blødde jeg i 4 dager.

Etter det har jeg bare hatt to blodflekker. Venter på mensen, men som sagt så er det to ganger med et par ukers mellomrom at det bare har kommet en stor blod-dråpe i trusa. Kanskje som en femtiøring. Begynner nest å lure på om jeg er gravid, men det er vel ikke så uvanlig at det er sånn når man fullammer, kort tid siden fødsel og sprial har blitt satt inn.

Hadde i allefall ikke planlagt to SÅ tette:)

Skrevet

Hormonspiral her da.. Men hadde menssmerter den første uka, småblødde i 1,5 mnd.. Men har ikke sett noe til mensen enda i hvert fall og har hatt den i snart et halvt år nå. Forrige gang så jeg ikke noe til mensen i det hele tatt, så vi får håpe du også er en av de som slipper:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...