Gå til innhold

Phil & Teds slaktet i Tv2 test...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så lenge du ikke setter en 12-13 årring på 40 kilo i sittedelen, så gå det bra! ;-) Sttedelen er beregnet til 25 kilo... Chassis er beregnet til 40 kilo men da med 15 kilo i søskensetet bak i tillegg...

Vurderer å bruke vår vogn som søskenvogn til mine to med 23 mnd. i mellom. Men skal ikke ha eldste i barnehage. Søskensetet har ikke liggestilling, og barna kan ikke sove i vogna samtidig. Det er et stort minus. Dessuten synes jeg sporten er tung å trille.....

Vurderer sterkt p velge en vanlig søskenvogn istedet.

Jeg fikk F&B i postkassen i dag, og vi stiller oss litt undrende til resultatene. Skulle gjerne hatt litt mer detaljer.

Det står jo i bruksanvisningen at vektfordelingen er 25/15 mellom de tos etene.

Nå veier min 3,5 år jente 18 kg, lillesøster på 14 mnd, 12 kg, og det har vi tidvis dyttet på uten problemer. Storesøster har funnet seg til rette på fotbrettet, over framhjulet. Da blir det tung å dytte i ulent terreng, men ellers så glir den greit. Nå får vi snart enda en lillesøster å putte oppi vogna, så da nærmer vi oss snart 40 kg tilsammen, fordelt på liggedel, søskendel og framhjulet. Tror det går så fint, ettersom eldstemann hopper litt av og på.

Vi er kjempefornøyd med Sporten, opplever den som veldig lett å trille om man har nok luft i hjulene, sammelignet med andre søskenvogner. Og ikke minst er den utrolig kjapp og lett og slå sammen og inn/ut av bilen.

Jeg avventer med å kjøpe dobbel søskenvogn til jeg evt ser behovet, og om sovingen til de to minste kræsjer (16 mnd mellom dem). Det er vel eneste ulempen med den, men det at den kan brukes som singelvogn, gjør den jo seg unik i sin klasse.

Den testen var litt missvisende. De testa med 40 kg i ene setet.. Det er ment å deles på to sitteplasser. Men det ble visst testa i sverige, man kan ikke forvente at de kan lese bruksanvisningen riktig vettu:P Neida, vi har den vogna og jeg kan anbefale den på det sterkeste. Vi er ikke kjent for å dille og vaske vognene våre, det er en bruksting i våre øyne, og etter 2,5 års bruk er den like fin og klar for neste runde!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...