Gå til innhold

Noen med lignende erfaring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i gang med min første IVF, og har gått på spray siden 24 februar, begynte på sprøyter 15.mars. Hadde blodprøve konntroll og ultralyd i går. Det viste seg at jeg hadde blitt satt på lav dose,Menopur 75IE. Østradiol hadde bare økt litt fra 0.05 til 0,07 som er for lite mente legen. Han fortalte også at det var mange eggposer men ikke noen eller lite modne egg - skjønte ikke den helt for jeg ble så satt ut at jeg begynte å grine med en gang han sa de:((

Er det noe som kan noe om dette og forklare for meg hva er forventet Østradiol for at det skal gå bra, om det er noen som har gått gjennom det samme og lyktes med å bli gravid? Nå har legen økt dosen til det dobbelte og jeg skal på kontroll og ultralyd igjen på mandag den 23.03?

Jeg gruer meg virkelig, også er jeg livredd for at det ikke skal gå bra:(( Men håp kan jeg jo ikke gi opp ennå vel, kan jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt du blir frustrert! Menopur 75 IE var jo en svært så beskjeden dose! Jeg stod nå på Menopur 525 IE, men det var jo en hestedose! I mitt aller første forsøk var også min lege altfor forsiktig fordi de var redd for overstimulering da jeg ikke hadde hadd forsøk før. Kanskje er det slik din lege tenker også? Du må bare få øket dosen og bruke lenger tid på eggmodningen, med god oppfølging av ultralyder, tenker jeg! Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...